xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ארצות הברית: צפו; בכירה במחלקת הבריאות באילינוי פרצה בבכי בזמן שדיווחה על מקרי המוות

בכירה במחלקת בריאות באילינוי פרצה בבכי כשהודיעה על המספרים האחרונים של המתים מנגיף הקורונה במדינה, והפצירה בתושבים לשמור על הכללים במאמציהם להאט את המגיפה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה: צילום Pixabay
אילוסטרציה: צילום Pixabay

"אני רוצה להגיד יום שישי שמח, אבל אני מבינה את המחיר הנפשי, החברתי והרגשי שמגיפה זו עושה לאנשים", אמרה מנהלה המחלקה לבריאות הציבור באילינוי, ד"ר נגוזי אזיקה, בתדרוך לגבי הנגיף ביום שישי בקול רועד ונרגש.

"אתמול איבדנו 31 חיים נוספים, בסך הכל 9,418 הרוגים" אמרה. "אלה אנשים שהתחילו איתנו בשנת 2020 ולא יהיו איתנו בשולחן חג ההודיה, עד כה אנו מדווחים על 3,874 מקרים חדשים, בסך הכל 364,033 מקרים מאושרים, מאז תחילת המגיפה הזו". לאחר מכן היא הסתובבה מהבמה כדי לנגב את הדמעות לפני שהמשיכה בדבריה.

התדרוך הרגשי הגיע כשנגיף הקורונה מכה בעוצמה בכמעט 80 אחוזים מהמדינות בארה"ב, אילינוי קבעה שיא של יום אחד במקרים חדשים, ובסך הכל 8,575,069 נכון למוצאי שבת.

היא אמרה כי ביום שישי 2,498 חולי קורונה אושפזו בן לילה, כולל 511 בטיפול נמרץ ו-197 מונשמים. לאחר שמסרה את התחלואה העגומה של המדינה, אמרה אזיקה כי תפקידה כמנהלת הבריאות אינה מחזיק אותה ב"איזו בועת קורונה הפוטרת אותה מכל הכאב והטרגדיה של המגפה הזו".

"אני מבינה עד כמה העייפות של מגיפה פוגעת בכולם. זה אמיתי, לאנשים נמאס שלא לראות את משפחותיהם, נמאס להם לדחות את החתונות ואת חגיגות החיים האחרות, לנסות לעבוד מהבית תוך ניסיון להתנהל עם ילדים ללמוד מרחוק זה אתגר".

"המסר שלי אליכם הוא להישאר חזק", המשיכה. "מעולם לא רצתי מרתון, אבל יש לי את מלוא הכבוד לאלו שהצליחו להתאמן ולתכנן ולסיים מרתון, אבל זה מרוץ קשה כשאתה לא באמת יכול לראות את נקודת הסיום ואני מצטערת שזה המסר שיש לי עבורכם".

אזיקה עודדה את התושבים 'להילחם בעייפות' ולהמשיך ללבוש מסכה, להתרחק חברתית ולהימנע ממפגשים גדולים באופן אישי. "זה מה שנצטרך לעשות בכדי להוריד את ההתפשטות בקהילה שלנו" אמרה. "אם נמאס לכם לשמוע את זה ממני, בבקשה פשוט תשאלו את אחד הרופאים המקומיים שלך באזור" אמרה. "הם יגידו לך מה הם רואים בבתי החולים שלהם".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x