xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ארצות הברית: מנעולן הציל אישה במצוקה לאחר שכתבה על ידה '911' בעת שנתנה לו את התשלום

גבר שפרץ לביתה של חברתו לשעבר במדינת יוטה בארצות הברית, נעצר לאחר עירנות של מנעולן שהבין כי החבר לשעבר מאיים עליה בביתה, הוא הזמין משטרה לאחר שיצא מהבית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה ניידת של השריף המקומי: Wasatch County Sheriff's Office
אילוסטרציה ניידת של השריף המקומי: Wasatch County Sheriff's Office

אישה ביוטה שאוימה על ידי החבר שלה לשעבר, ניצלה לאחר שכתבה את מספר החירום '911' על כף ידה והראתה את זה למנעולן שאותה הזמינה לתקן מנעול.

החבר לשעבר של האישה נכנס לביתה במידוויי – יוטה ביום חמישי באמצעות מפתח, הוא תקף אותה ואיים לשרוף את הבית. הוא סירב לתת לה לעזוב את הבית, הוא לא נתן להשתמש בטלפון שלה, היא ניצלה לאחר שהזמינה מנעולן ליום שישי, מכיוון שחששה שהאקס שלה ייכנס לביתה. אך החבר הקדים ונכנס לביתה ביום חמישי.

המנעולן, שזוהה רק בשמו הפרטי, גרג, אמר לערוץ-KTSU שהוא שם לב שמשהו מוזר כשנכנס לבית כשהגבר כל הזמן מסתובב סביב האישה ולא נותן לה מקום מרווח של יותר ממטר.

גרג המשיך בעבודה ויצא לרכב שלו להכין מפתחות חדשים לדלת הכניסה שלה. כשחזר פנימה, אמר גרג כי האישה החלה לדון בצורות תשלום שונות, ובשלב זה היא שלחה למנעולן הודעה סודית שכתבה על ידה.

"היא יושבת שם ומדברת איתי על אילו סוגי תשלום אני לוקח והכל, והיא קצת מסתובבת, ואז בזווית היא מרימה את כף ידה הפתוחה, ואני רואה את המספרים "911" על ידה". אמר גרג. "ברור שזה משך קצת תשומת לב ממני, אבל לבשתי מסכה, כך שלא יכולתי לרמוז לה דרך הפה שהבנתי". כך דווח ה"דיילי מייל" הבריטי.

האישה נדרשה אז לבקש מהגבר את הטלפון שלה כדי שתוכל לשלם לגרג דרך אפליקציית ונומו, וזה שוב היה יוצא דופן אמר גרג, "זה היה עוד דגל אדום קטן" אמר גרג. "היא הציגה לי שוב את ה"911", היא ווידאה שראיתי אותו, ויצרתי איתה קשר עין, כדי להודיע ​​לה בעצם כן, ראיתי את זה".

גרג אמר שהוא התקשר לחבר ב-FBI לאחר שעזב והוא אמר לו מיד להתקשר לשוטרים לדווח על מה שקרה.

השוטרים עצרו את גרנט נילסן בן 45, בעל עבר פלילי של מעקב אחר נשים. אגרצן על פי החשד נכנס לבית ב-1 באוקטובר, לקח את הטלפון של האישה וסירב לתת לה לעזוב. "היא ביקשה ממנו לעזוב את הבית מספר פעמים והוא לא עזב והוא החזיק אותה בחדרה בניגוד לרצונה", נכתב בתצהיר.

השוטרים אמרו כי הוא כעס על האישה שהחלה לצאת עם מישהו חדש. גרג הוסיף "בעבודתי כמנעולן הייתי מעורב במצבים ביתיים מסוימים, אבל שום דבר לא ממש דומה לזה," אמר ל- CNN.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x