xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ארצות הברית מול מדינות אירופה: "בחרתם בצד האייתולות"

בוושינגטון ביקשו להטיל מחדש את העיצומים הבינלאומיים על אירן – אך נתקלו בהתנגדות מצד המעצמות האירופיות; מזכיר המדינה מייק פומפאו: האירופים בחרו "להיות בצד של האייתוללות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה: צילום Pixabay
אילוסטרציה: צילום Pixabay

ביום חמישי האחרון ארצות הברית הודיעה כי בכוונתה להטיל מחדש את העיצומים הבינלאומיים נגד אירן – אך נתקלה בהתנגדות מצד בריטניה, צרפת וגרמניה – וכן רוסיה וסין. הן איימו כי לכל ניסיון חד-צדדי לחידוש העיצומים יהיו "השלכות חמורות". ארה"ב האשימה: "בחרתן בצד של האייתוללות".

מזכיר המדינה מייק פומפאו, האשים את המדינות האירופיות כי הן בוחרות "להיות בצד של האייתוללות", והתעקש כי הסמכות לחידוש העיצומים שמורה לארה"ב על אף פרישתה מההסכם. הוא הוסיף: "ארה"ב לעולם לא תאפשר למדינה מממנת הטרור מספר אחת בעולם להצטייד במטוסים, טנקים, טילים וכלי נשק נוספים".

המדינות האירופיות ציינו כי בזמן שארה"ב פרשה מהסכם הגרעין, הן המשיכו לתמוך בו "למרות האתגר המשמעותי שנוצר עם יציאתה של ארה"ב". הן גם ציינו כי הן התנגדו לכתחילה לעיצומים האמריקניים.

בריטניה, צרפת וגרמניה, כולן חברות במועצת הביטחון השנה, איימו כי לכל ניסיון חד-צדדי להפעיל מחדש את העיצומים יהיו "השלכות שליליות חמורות".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x