xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ארונות קבורה יהודיים הועברו מקום, לפני שהגיעו למצב שעלול להביא אותם לשריפה

עשרים ותשעה ארונות קבורה יהודיים הועברו מבית קברות מדרום לפריז למזרח צרפת במבצע חסר תקדים שנערך לפני שהשרידים הוצאו לאחסון, דבר שיכול למנוע את שריפת השרידים כנדרש בחוק הצרפתי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קברים עתיקים אילוסטרציה: (צילום Pixabay)
קברים עתיקים אילוסטרציה: (צילום Pixabay)

כאשר מישהו נפטר בצרפת, המשפחה יכולה לשלם עבור קבורת הגופה בבית העלמין למשך עשר, שלושים, חמישים שנה ויותר, ברגע שהזמן עובר, הרשויות יכולים להוציא שרידים כדי לפנות מקום לארונות קבורה אחרים. אך על ידי תשלום נוסף, משפחות יכולות לקבל מה שנקרא זכויות תמידיות, אך אפילו הן נמשכות רק 99 שנה.

"הבעיה היא שברגע שמכניסים גופות/שרידים לאחסון, והמקום מתמלא אפשר לשרוף את זה, וזה מה שרצינו למנוע" כך אמר אלברט אלחרר לאתר JC. האיש שמאחורי העברות הארונות. "המבצע הזה היה נס."

אלחרר הוא גם ראש הקהילה היהודית בקרטיל בדרום מזרח פריז, שקוברת חלק מהנפטרים בבית הקברות ולנטון שממנו הוצאו הארונות. "בית הקברות אמר לנו שאם לא נשלם 135,000 יורו הם יוציאו את הגופות האלה, אבל גם אם נשלם, הם אמרו שזה רק ידחה את הבעיה, אז פניתי לראש העיר לבקש אישור חריג להעברת הגופות והוא אישר באורח פלא." סיפר אלחרר.

הקהילה ביקשה אישור מיוחד להעביר קברים למזרח צרפת, שם מערכת המשפט שונה ושם יש קהילות יהודיות עם בתי קברות שלהם. בעוד כמה קהילות ביקשו פיצוי כספי עבור הקבורה, קהילת מץ המקומית אמרה כי היא לא תיקח תשלום עבור הקבורה.

הסדר משפטי מיוחד קובע כי לא ניתן להוציא גופת יהודי שנהרג במהלך מלחמת העולם השנייה, מכיוון שלעתים קרובות אין להם צאצאים שיטפלו בקבריהם. אך נפטרים אחרים נמצאים בסכנת פינוי וחלילה שריפה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x