xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ארה"ב: צעיר בן 19 נעצר לאחר שתכנן לרצוח את ג'ו ביידן; ברכבו נמצאו כלי נשק וחומר נפץ; חצי מיליון דולר וצלבי קרס

אלכסנדר הלל טרייסמן, צעיר בן 19 היה כשבעה קילומטרים מביתו של ג'ו ביידן בדלאוור כדי לתכנן את הרצח של המועמד לנשיאות ארצות הברית, השוטרים מצאו את הטנדר שלו בחניון בנק עמוס אקדחים ורובים עם חומרי נפץ וחומרים אסורים נוספים, כמו כן נמצאו חצי מיליון דולר במזומן עם הכוונות להכנת פצצות ושרטוטים של מקומות עם פוטנציאל למעשה טבח המוני
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
משטרת אנאפוליס אילוסטרציה: צילום משטרת קנאפוליס
משטרת אנאפוליס אילוסטרציה: צילום משטרת קנאפוליס

האיש מצפון קרוליינה נעצר לאחר שנמצא הטנדר שלו עמוס אקדחים וחומרי נפץ, ואחרי חקירה התברר כי הוא תכנן להתנקש בחייו של ג'ו ביידן, המועמד לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית, אלכסנדר הלל טרייסמן, בן 19, במקור מסיאטל נעצר בסוף חודש מאי.

צפו בדיווח

עובדים בבנק בקנאפוליס הזעיקו את המשטרה לחקור ולבדוק טנדר לבן שהושאר בחניון הבנק, והם גילו בתוכו שורה של כלי נשק וחומרי נפץ, כולל רובה AR-15, ספרים לייצור פצצות ויותר מ-500,000 דולר במזומן, בתחקיר התגלה כי החשוד חקר רבות על ג'ו ביידן, היה אובססיבי לרציחות המוניות, היה עם אידיאולוגיות גזעניות והחזיק חומר רב של פורנוגרפיה על ילדים.

טרייסמן פרסם פוסט ב-15 באפריל 2020 עם הכיתוב 'האם עלי להרוג את ג'ו ביידן?'. לפי החקירה, הוא נסע לוונדי, מרחק של שבעה קילומטרים מביתו של ג'ו ביידן ב-3 במאי. ב-16 במאי הוא צילם פתק שם נאמר כי הוא עקבי עם תוכנית מעקב ותקיפה נגד ג'ו ביידן או אקט ממוקד אחר של אלימות, בסוף הרשימה הייתה המילה 'ביצוע', כך לפי ערוץ WBTV.

טרייסמן ערך חיפושים באינטרנט בין מרץ למאי 2020 וביקש מידע על כתובת מגוריו של ג'ו ביידן, חוקי הנשק, חלקי הרובה, ומשקפי ראיית לילה. בנוסף לנשק, התגלה ציור של צלבי קרס ומטוסים שמתנגשים בבניינים. כך דווח ה"דיילי מייל".

כשטרייסמן נעצר, שוטרים מצאו כי הוא מחזיק ברשיונות נהיגה משלוש מדינות שונות. הם גם גילו כי הוא רכש את כלי הנשק שלו במדינות ברחבי ארה"ב, כולל וושינגטון, קנזס, ניו המפשייר ומערב וירג'יניה. הם מצאו גם פורנוגרפיה של ילדים על שמונה מכשירים אלקטרוניים שונים יחד עם תמונות אחרות הקשורות לתוכניות ורעיונות למעשי טרור אפשריים.

הרשויות מצאו גם 'אוטוביוגרפיה' בכתב יד שהתייחס לירי המוני. החוקרים אמרו כי הם מצאו פתק מ-15 באוקטובר 2019 בטלפון הנייד של טרייסמן, המתאר תוכנית לביצוע ירי המוני בקניון בחג המולד או 'ביום שישי השחור' הנקרא "בלאק פריידיי" אז יש מבצעים גדולים בקניונים. היו לו גם תמונות סטילס מצילומי וידיאו של צילומי המסגד בכריסטצ'רץ' – ניו זילנד שהוריד למכשיר הסלולרי שלו ב-21 במרץ 2020, אז נרצחו במקום עשרות מוסלמים על ידי נאצי.

ב-22 בפברואר 2020, טרייסמן פרסם פוסט באינטרנט בהתייחס לאונס ילדים ולפרסום פורנוגרפי של ילדים. ב-3 באפריל 2020 הוא הקליט קלטת שמע, שם תיאר הריגת שני הורים עם רובה ציד ואז אנס והריח את בתם הצעירה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x