xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ארה"ב: ילד בן שש התקשר למספר החירום לאחר ששודדים ירו למוות באמו ופצעו את אביו באורח קשה

המשטרה באינדיאנפוליס מחפשת אחר שני חמושים שירו ​​והרגו אם לארבעה ילדים במהלך שוד מזוין, פצעו את בעלה והשאירו את בנם בן השש בצדי הכביש, הילד הצליח להזעיק עזרה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הזוג הוכסטטלר: מתוך הפייסבוק של Wilma Hochstetler
הזוג הוכסטטלר: מתוך הפייסבוק של Wilma Hochstetler

וילמה הוכסטטלר בת 40 מתה ביום חמישי בלילה לאחר שהיא ובעלה ג'ונתן הותקפו בצד הדרך במערב העיר. הזוג היה בעל עסק לגגות בבלומפילד, 150 קילומטרים דרומית מערבית לאינדיאנפוליס.

ג'ונתן היה בדרכו חזרה מהעבודה ונסע הביתה, אחד הצמיגים היה עם תקר, וילמה אשתו נסעה לכיוונו מביתם, עם בנם בן השש בראדון, לאינדיאנפוליס כדי לעזור לו. כך דווח ה"דיילי מייל".

בזמן שבני הזוג עבדו לתקן את הצמיג, בשעה 01:50 לפנות בוקר, שני גברים התקרבו ואיימו על וילמה וג'ונתן באקדח, הם גנבו את הטלפון של וילמה ואת ארנקם של בני הזוג. החמושים החלו להתרחק, אך לפתע הסתובבו לאחור וירו לעברם, הם הרגו את וילמה וירו בצווארו של ג'ונתן.

בראדון בן השש, ששהה בתוך הרכב, הצליח למצוא טלפון סלולרי ולהתקשר ל 911 מספר החירום.

סמואל, אביו של ג'ונתן, אמר כי בנו עבר שני ניתוחים, והוא מקבל אוכל דרך צינור הזנה.

"הוא הרגיש בר מזל שהוא לא משותק". אמר אביו של ג'ונתן. הפצוע אמר כי "יש לי שלווה מוחלטת, נוח לי, מעודדים אותי," כך סיפר אביו סמואל. הוא אמר שאין לו שום כעס כלפי אותם גברים. סמואל אמר כי בנו סלח לשני האנשים שתקפו אותו.

"אני סולח לשני הרוצחים," הוא אמר ל'פוקס 59'. "הנקמה מולידה רק יותר אלימות". ג'ונתן אמר כי הוא מתפלל שהרוצחים יחזרו בתשובה.

וילמה השאירה אחריה ארבעה ילדים – מליסה בת 16, אביגיל בת 14, קנדרה, בת 10 ובראדון בן השש. אנדרו יוצי, ידיד של משפחה, אמר לאתר WIS News כי הזוג חיו חיי משפחה מאושרים. "הם היו באותה כנסייה ובאותה קבוצת נוער, ואני מניח ששניהם היו סוג של אנשים ביישנים" אמר. "שני אנשים ביישנים פגשו אחד את השני והתאהבו".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x