xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ארה"ב טוענת כי רוסיה שלחה לוחמים בחשאי ללוב

בפיקוד אמריקה - אפריקה אומרים כי מטוסים "נצבעו מחדש כדי להסוות את מקורם" במקביל לקריאת מוסקבה להפסקת אש. רוסיה הכחישה זה מכבר את מעורבותה במלחמת לוב, אך לא הגיבה לטענות.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
המטוסים הצבועים (צילום צבא ארצות-הברית)
המטוסים הצבועים (צילום צבא ארצות-הברית)

ארה"ב טוענת כי רוסיה שלחה לוחמים בחשאי לסייע לשכירי חרב בלוב.

צבא ארה"ב מאשים את רוסיה בפריסת מטוסי קרב ללוב עם צבעי הסוואה, כדי להסתיר את מוצאם, לטענת ארה"ב, הרוסים נותנים תמיכה לשכירי חרב שנלחמים למען כוחותיו של הגנרל ח'ליפה חפטר.

הטענה הגיעה כששר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב, אמר אתמול (שלישי) כי מוסקבה תומכת בהפסקת אש מיידית בסכסוך הארוך בלוב, ומקדמת שיחות פוליטיות עם מטרה להביא לרשויות שלטון מאוחדות.

האשמת פיקוד צבא ארצות הברית נגד רוסיה מעוררת חשש להסלמה חדשה בסכסוך בן תשע שנים, למרות קריאתו של שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב להפוגה.

בהצהרה נמסר: "מטוסים צבאיים רוסים עשויים לספק תמיכה אווירית ואש פוגענית." עוד נמסר כי המטוסים הגיעו ללוב מבסיס אווירי ברוסיה, לאחר שעצרו בסוריה, שם נצבעו מחדש כדי להסתיר את מוצאם הרוסי.

משרד הביטחון הרוסי אמר כי הוא "לא יגיב ברגע זה" על טענת פיקוד צבא ארצות הברית. אולם אנדריי קרסוב, חבר ועדת ההגנה בבית הפרלמנט התחתון ברוסיה, כינה את הטענה כחדשות "מזויפות".

לפי הדיווח באל-ג'זירה: ולדימיר דז'הרוב, סגן ראש הוועדה לעניינים בינלאומיים בבית העליון, הכחיש את הדיווחים ואמר כי רוסיה לא שלחה אנשי צבא ללוב.

בלחימה בלוב משתתפות מעצמות אזוריות וגלובליות
מצד אחד רוסיה, איחוד האמירויות, ומצרים התומכות בצבא הלאומי הלובי של הגנרל חפטר (LNA), שפתח לפני 13 חודשים במתקפה לתפיסת הבירה טריפולי, מהממשלה הלובית הלאומית.

מהצד השני עומדים הטורקים שמגבים את הממשלה הלאומית הלובית (GNA), ועם גיבוי צבאי טורקי נרחב, הדפה בשבועות האחרונים את חפטר חזרה ממרגלותיו בדרום טריפולי ובאזורים אחרים בצפון-מערב.

על פי הדיווחים, מאות קבלנים צבאיים רוסיים פונו למרכז לוב במהלך הימים האחרונים לאחר שנסוגו מהלחימה בחזית הבירה. גנרל צבא ארה"ב, סטיבן טאונסנד, תיאר את המטוסים הרוסיים כ"לוחמי הדור הרביעי."

"רוסיה מנסה בבירור להטות את הכף לטובתה בלוב," אמר. "בדיוק כמו שראיתי אותם עושים בסוריה, הם מרחיבים את טביעת הרגל הצבאית שלהם באפריקה באמצעות קבוצות שכירי חרב הנתמכות על ידי ממשלה כמו וגנר", הוסיף והתייחס לקבלן הצבאי הפרטי הרוסי וגנר, שלדברי האו"ם בחודש שעבר היו לו 1,200 לוחמים.

בהצהרת ארה"ב נמסר כי רוסיה השתמשה בוגנר "כדי להסתיר את תפקידה הישיר וכדי להעניק למוסקבה את האפשרות להכחיש."

גנרל חיל האוויר האמריקני ג'ף הריג'יאן הזהיר, כי אם רוסיה תשתתף בבסיסים צבאיים בחופי לוב, היא "תיצור חששות ביטחוניים ממשיים באגף הדרום של אירופה"

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x