xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ארה"ב: הערעור נדחה; דניאל מייסון צלף בצה"ל לשעבר ובוגר יחידה מיוחדת ירצה את עונשו עד סוף חייו לאחר שהורשע ברצח בשנת 2000

בית המשפט העליון דחה אתמול (שלישי) טענות לפיהן פיגועי ה-11 בספטמבר ב-2001 גרמו לעונש הכבד שהוטל על דניאל מייסון, ודחה את האשמות של עורך דינו כי חבר המושבעים היו עם פוטנציאל לאנטישמיות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
בית המשפט העליון בארה"ב: צילום Pixabay
בית המשפט העליון בארה"ב: צילום Pixabay

דניאל מייסון מהעיר מאלדן – מסצ'וסטס ירה בשנת 2000 בשני גברים ובכלבם, והרג את אחד הגברים ואת הכלב ופצע את הגבר השני קשה, הגבר השני היה בתרדמת רפואית למשך שבעה חודשים, וזאת לאור סכסוך בין מייסון לקורבן.

בערעור בבית המשפט העליון טען עורך דינו של מייסון כי לקוחו ראוי למשפט חדש מכיוון שהיהדות שלו ועברו כצלף בצה"ל, היה פקטור במשפטו – שהחל שלושה חודשים בלבד לאחר פיגועי התאומים ב-2001, ולטענת עורך דינו, היה צריך לשאול את חבר המושבעים על רגשותיהם כלפי יהודים וישראל, אך לא עשו זאת.

הוא טען שהסכסוך הארוך במזרח התיכון גרם לאמריקאים רבים לסלוד מיהודים וישראלים והמתקפה נגד מגדלי התאומים רק גרמה לאמריקאים לשנוא אותם עוד יותר, והשיקול של חבר המושבעים בוודאי השפיע על ההחלטה שלהם. מייסון שהיה סטודנט לרפואה בשנת 2000 באוניברסיטת בוסטון, הסתכסך עם שכנו על חניה, התובעים טענו שהרצח נבע מהסדר של בית משפט שחייב את מייסון לשלם סך של 118,000 דולר למייסון, שהיה מעורב בסכסוך על מקום חניה עם שכנו ב-1997.

ב- 1 בספטמבר 1997, שכנו החנה משאית ברחוב צדדי בקליבלנד, מייסון כעס והיה חסר סבלנות, השניים החלו להתווכח ואז נלחמו אחד בשני, מייסון הוציא סכין וחתך חלק מאוזנו של ג'ן יזגור, מייסון נעצר, הורשע, נידון למאסר על תנאי וחוייב לשלם ליזגור 118,000 $ פיצויים.

במהלך המשפט העיד שותפו לחדר של מייסון, כי מייסון אמר שהוא מעדיף להרוג את יזגור מאשר לשלם לו.

בראשון למרץ 2000, יום לפני הירי, מייסון קיבל הודעה משפטית שהגיע הזמן להתחיל לשלם, והוא יצא לרצוח את יזגור, מייסון ירה ביזגור ופצע אותו קשה, והרג את חברו ושותפו לדירה מייק לנז. מייסון נידון למאסר עולם ללא שחרור, העונש הנדרש בגין רצח מדרגה ראשונה, וקיבל עונש מאסר עולם שני בגין פלישה לבית, ועונש נוסף של עד 20 שנה בגין ניסיון לרצוח את יזגור ששרד באופן מדהים את הירי למרות שנפגע משמונה כדורים ונזקק ל-17 ניתוחים בעשרת החודשים שלאחר הירי.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x