xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ארה"ב: בזמן מסע ציד – בן 14 נדרס על ידי כלי חקלאי

ילד נמצא ללא רוח חיים בשדה תירס בצפון ארה"ב, לאחר שנדרס על ידי קומביין בעיצומו של מסע ציד; גולשים רבים זועמים על פרטים שהם לא יודעים: "יש פה יותר מדי שאלות שנותרו לא מענה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ציד אילוסטרציה: צילום Pixabay
ציד אילוסטרציה: צילום Pixabay

נער בן 14 מצא את מותו בנסיבות מחרידות בעיירה בצפון ארה"ב בעיצומו של מסע ציד. ביממה האחרונה הותר לפרסום כי ג'פרי פאוול, מאלקטון, מישיגן, נדרס למוות על ידי רכב חקלאי (קומביין) בזמן ששכב בשדה תירס.

גבר בן 25 שפרטי זהותו לא הותרו לפרסום, הבחין בתקלה תוך כדי הנסיעה ורק אז גופתו של פאוול נמצאה. עדיין עוד לא כל כך ברור מה פאוול עשה שם, אך הסברה הרווחת הינה שהוא נרדם במקום בזמן שארב לצבאים. גופתו נשלחה למכון הפתולוגי לצורך בדיקה, אך ממצאיה טרם פורסמו.

ג'ון פאוול דודו, הספיד את ג'פרי וכתב: "אני לא מצליח להבין את זה בגלל שזה לא ברמתי להבין את זה. זה יותר מדי עבורי. אני אוהב אותך ג'פרי, שמור על עצמך". מאז פרסום הסיפור, גולשים רבים התייחסו לנסיבות מותו של הילד – חלקם תהו האם יש פרטים נוספים שטרם התבררו לחוקרים.

"יש פה יותר מדי שאלות שנותרו לא מענה", כתבה אחת הגולשות. "למה הוא היה לבד בשדה? איך הוא לא שמע את הקומביין?". גולש נוסף חיזק את דבריה והוסיף: "חייבים להיות עוד פרטים לסיפור הזה. איך זה יכול להיות שהשאירו אותו לצוד לבדו?".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x