xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ארבעה רופאים רוסים נדבקו בנגיף הקורונה למרות שהם היו מחוסנים נגד הנגיף עם חיסון תוצרת רוסיה

ארבעה רופאים שקיבלו את החיסון הרוסי של ספוטניק 5 נגד נגיף הקורונה, נבדקו לאחר מכן ונמצאו חיוביים לנגיף, אך גורמים רשמיים ברוסיה אומרים שאין מה לדאוג. "לוקח זמן לתפוס את הנוגדנים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חיסון אילוסטרציה: צילום Pixabay
חיסון אילוסטרציה: צילום Pixabay

הנוסחה הרשומה הראשונה בעולם נגד נגיף הקורונה, ספוטניק 5, הוצגה כפריצת דרך חלוצית מטעם רוסיה שיצאה בבשורה לפני כחודשיים כי יש לה חיסון לנגיף הקורונה. אך מסתבר שהחיסון עדיין לא תפס, שלושת המקרים הראשונים דווחו ביום רביעי באזור אלטאי, סמוך לגבול עם קזחסטן.

לדברי המומחה הראשי למחלות זיהומיות באזור, הם תפסו את הקורונה לאחר שחוסנו, אך לפני שהחיסון החל להשפיע כמו שמצפים. כך מדווח האתר RT.com/russia

המדענים שעומדים מאחורי החיסון אומרים כי "לאחר קבלת החיסון לוקח זמן מה לפתח נוגדנים כנגד הנגיף. במקרה של ספוטניק החמישי, לא צפויה להיווצר חסינות מלאה עד שמטופל יקבל זריקה נוספת 21 יום לאחר הזריקה הראשונה.

ההדבקה הרביעית דווחה באזור קמרובו. סגן ראש משרד הבריאות האזורי אומר כי הרופא נבדק חיובי חמישה או שישה ימים לאחר שקיבל את הזריקה הראשונה. בשיחה עם אתר החדשות המקומי amic.ru, אודות המקרה של שלושת הרופאים הנגועים, העלתה האפידמיולוגית הראשית של אזור אלטאי, אירינה פרלדובה, גורם נוסף למחלה. לדבריה, 42 עובדי בריאות אלטאי מחוסנים נבדקו ונמצאו שלילי לנגיף יום לפני החיסון. ביום רביעי הודיעו מפתחי ספוטניק 5 כי החיסון שלהם יעיל ב-92% ולא גורם לתופעות לוואי חמורות. הנתון מגיע לאחר מעקב אחר 16,000 מתנדבים, והתוצאות מוכיחות על כך כי החיסון מגן על למעלה מ-9 מתוך 10 אנשים, לכן, ייתכן שהשלושה תפסו את הנגיף בתקופה שבין בדיקת השלילה למועד קבלת החיסון.

כזכור ב-11 באוגוסט הודיע ​​נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, כי המדינה רשמה את החיסון הראשון בעולם שפותח על ידי מכון Gamaleya לאפידמיולוגיה ומיקרוביולוגיה. כמה מדינות מערביות העבירו ביקורת על החיסון בגלל פיתוח מהיר כביכול ולא בטוח ובדיקות לא נכונות. ספוטניק 5 עובר בימים אלה ניסויים בשלב שלישי בהשתתפות 40,000 מתנדבים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
12/07/2023 02:19

Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me? https://www.binance.com/lv/register?ref=GJY4VW8W

13/01/2024 01:58

Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me? https://www.binance.com/fr/join?ref=S5H7X3LP

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x