xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ארבעה ח"כים ידרשו לבידוד הפעילות בכנסת תצומצם

הערב הודיע מנכ"ל הכנסת על צמצום הפעילות במשכן, ארבעה ח"כים יכנסו לבידוד. ועדת הכספים קיבלה אישור מיו"ר הכנסת לקיים מחר דיון
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN


בתום החקירה האפידמיולוגית שנעשתה ע״י נציגי משרד הבריאות לחה״כ סמי אבו שחאדה (משותפת), עולה כי ארבעה ח״כים מהרשימה המשותפת: ח״כ מטאנס שחאדה, ח״כ היבא יזבק, ח״כ עיידה תומא סולימאן וח״כ איימן עודה, שני מנהלי הסיעה וארבעה אורחים שפקדו את לשכתו של ח״כ אבו שחאדה (אינם קשורים לכנסת) נדרשים להיכנס לבידוד ביתי.

נציגי משרד הבריאות פנו לחברי הכנסת, למנהלי הסיעה ולאורחים הנדרשים להיכנס לבידוד ועדכנו אותם בפרטי החקירה. כמו כן, עדכנו במקביל את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף בממצאים.

כמו כן מנכ״ל הכנסת, אלברט סחרוביץ, פנה הערב (6/7) לחברי הכנסת ובאי הבית והודיע להם על שורת החלטות חדשות בהתנהלותה של הכנסת בשבוע הקרוב, נוכח הימצאותו של ח״כ סמי אבו שחאדה מאומת לנגיף הקורונה ונוכח בידודם הביתי הצפוי של ארבעה מחברי הרשימה המשותפת.

ההחלטות כוללות פעילות מצומצמת במליאה רק בנושאים חשובים, וועדות הכנסת יתכנסו רק באישור היו"ר, מחר יתקיימו דיונים בוועדות רק על חוקים שכבר החלו בדיוני חקיקה, ועדת הכספים על חוק המענקים, וועדת חוקה על החוק הנורבגי.

על אף המגבלות במשכן הכנסת: ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני (יהדות התורה) קיבלה אישור מיוחד מיו"ר הכנסת, ותתכנס מחר בבוקר לדיון המשך בנושא הצעת חוק מענק לעידוד תעסוקה. היו"ר ח"כ גפני: "זהו חוק חשוב למשק ולכלכלה, שעוסק בתמריץ כספי למעסיקים, אשר יקלטו או יחזירו לעבודה עובדים אשר הוצאו משוק העבודה בתקופת משבר הקורונה." כלל המוזמנים השונים ישתתפו בדיון באמצעות תוכנת זום.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x