xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אפל שווה יותר משני טריליון דולרים

גם בשיאו של המשבר הכלכלי בארה"ב, מכירות אפל וההכנסות המשיכו לעלות; כעת החברה רושמת הישג היסטורי והופכת לחברה האמריקנית הראשונה שהגיעה לשווי הזה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אייפון 12 קרדיט: ינון בן שושן-ישראל היום
אייפון 12 קרדיט: ינון בן שושן-ישראל היום

למרות המשבר הכלכלי בעקבות הקורונה, ענקית הטכנולוגיה הראשונה הפכה לחברה האמריקנית הראשונה ששווה שני טריליון דולרים ומעלה. גם היום המשיך לעלות ערך המנייה של אפל בבורסה בוול סטריט ב-1.4%, והמשקיעים מעריכים שהחברה רק תוסיף לצמוח גם במצב הנוכחי וגם לאחר הקורונה.

שווי מניית החברה עומד על 468.63 דולרים. מניות החברה נמצאות בעלייה מתמדת מאז פרסום התוצאות הרבעוניות האחרונות ביולי, אז התברר שיצרנית האייפון עקפה את "אראמקו" הסעודית בערכה. במהלך 2020 רשמה החברה עליית ערך של כ-57%, וההכנסות שלה גדולות יותר מהתפוקה של מדינות כמו פורטוגל ופרו.

אפל מצטרפת לאמזון, מיקרוסופט ואלפבת (בעלי גוגל) שוות כל אחת יותר מטריליון דולרים. השווי המשולב של חברות הענק בארה"ב חצה את סף 6 טריליון הדולרים.

אפל הצליחה להפתיע את הבורסה גם בשיא התפרצות הקורונה, כאשר הצרכנים המשיכו לקנות ברשת אייפונים, אייפדים ומכשירים שונים מדגמי מקינטוש – גם כשהחנויות נסגרו בשל עוצר. הרווחים של אפל גדלו בכל תחום ובכל האזורים הגאוגרפיים ברבעון הקודם (שהסתיים ביוני), וזאת בזמן שהכלכלה האמריקנית צנחה. 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
17 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
17
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x