xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אסף אמדורסקי על השר אוחנה: "כלבלב לביטחון הפנים"

הזמר אסף אמדורסקי, המשיך לתקוף את הממשלה והפעם תקף בחשבון הפייסבוק שלו את השר לביטחון פנים, וזאת לאחר שתקף את ראש הממשלה במוצ"ש האחרון
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

היוצר והזמר אסף אמדורסקי, השתתף בהפגנה במוצ"ש האחרון בכיכר רבין נגד הממשלה, ואמר בראיון לערוץ 13 כי "נתניהו צריך להיכנס לכלא או לבית משוגעים".

הפעם אמדורסקי תקף בחשבון הפייסבוק שלו את השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה: אמדורסקי כתב: "בדרך כלל העמוד פה נוהג לפרסם מופעים ואירועי מוזיקה אבל מכיוון שהנאשם מבלפור החליט לבדו (פה אחד, קרחת אחת) לעצור את כל ענף המוזיקה, האירועים, התיאטרון, הסטנדאפ, הברים, בתי קולנוע, מועדונים, חדרי כושר וכל מה שמריח מתרבות או פנאי ולמוטט אותו על מאות אלפי עובדיו, ארשה לעצמי להדהד כאן תאריך חשוב: מחר 14.7. יום נפילת הבסטיליה."

אמדורסקי המשיך לתקוף: "כל מי שיש לו אפשרות להשיג לפיד בוער (תנועות הנוער למשל, שנסגרו אף הן על ידי הנוכל בעל הבלורית עם התו הסגול) או סתם סיר או צופר מוזמן לסור לבלפור להשמיע את מחאתו בצורה ברורה וישירה!"

אסף עבר לתקוף גם את השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה וכתב: "תביאו שחפ״צים כי הכלבלב לבטחון פנים כבר הזמין את היס״מ ואולי גם את מג״ב. ככה זה בדיקטטורות, מפעילים את שירותי הביטחון נגד העם…"

רבים התייחסו לאימרותיו של אמדורסקי, חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר תמכה וצייצה בחשבון הטוויטר שלה לאחר ההפגנה: "אני עשיתי הבוקר לייקים לכל השירים של אסף אמדורסקי".

לאחר הסערה שהוביל הזמר והיוצר אסף אמדורסקי, שאמר שנתניהו "צריך ללכת לכלא או לבית משפט". הרשת געשה בעקבות הראיון של הזמר, והגושלים לא נשארו חייבים, ואחת מהתגובות היה של הזמר ארקדי דוכין שכתב: "אני לא פוליטי, ובטח לעולם לא הייתי, אבל אנשים איבדו את חוש האחריות האישית, רוצים לזרוק את המנהיג ובזה להרגיש הקלה למצב אבסורדי וגם כאוטי שהשתלט על הנשמה על הארץ והעולם."

עוד הוסיף: "לפני שזורקים את ביבי, עלינו ללמוד מהו חוש מנהיגות אישית והבנה מינימלית על זה שלא המנהיג קובע, אלא כל האזרחים וכל ואזרח באופן אישי. אנו כל פעם נחפש את המבוגר אחראי על הצרות שלנו ונמקד אותם בדמות של איש אחד, זאת ההתנהלות של תינוק מול עולמו הצר, והלא מפותח זה לא עובד ככה!"

כזכור במוצאי שבת האחרון הגיב אסף אמדורסקי ל-DFN על השאלה: "ראש הממשלה הוא נבחר ציבור ולא הואשם בכלום, אז למה לשלוח לכלא?"

אמדורסקי הגיב: "הנאשם מבלפור משחית את אמות המוסר הציבוריים, ומפקיר את הציבור! לאור התנהלותו הכושלת בניהול משבר הקורונה וההשלכות הכלכליות החמורות שכפה על מדינת ישראל, בלי שקיפות ובלי אחריות – אין בסמכותו ואין באפשרותו המנטלית לנהל את ענייני המדינה."

עוד אמר אמדורסקי: "הוא מואשם כרגע בשלושה תיקים חמורים מאין כמותם: שוחד, מרמה והפרת אמונים. לכשיסתיים ההליך המשפטי, ורק לאחר טיהור שמו – הוא מוזמן לחזור להתמודד שוב על משרה ציבורית."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
4 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
4
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x