xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בעז בן ה-15 טבע בבור מים: חברו ספד לו "היה אדם מדהים"

הנער בעז אזולאי אותר הלילה ליד קדומים ללא רוח חיים בתוך בור מים, שני חבריו חולצו מהבור במצבי פציעה שונים. חבריו ספדו לו. "הוא היה באמת אדם טוב, היה חכם מאוד, כנראה הכי חכם בשכבה שלנו" קרניות עיניו נתרמו: "זה מה שהיה רוצה שנעשה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
בעז אזולאי ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
בעז אזולאי ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

בעז אזולאי בן ה-15, תלמיד ישיבת מקור חיים טבע אתמול בבור מים סמוך ליישוב קדומים בשומרון. חברו ספד לו ואמר ל-DFN "הוא היה בן אדם מדהים, תמיד ידע לתת איזה מילה טובה או חיוך בדיוק במקום הנכון. לי זה תמיד הרגיש שהוא יעשה הכול כדי לעזור לי או משהוא. הוא ידע להנות מהחיים אבל גם היה תלמיד טוב, אני זוכר רצון עז ללמוד ולהבין ולא לוותר. פעם היתה לי שיחה איתו קצת על פוליטיקה, אני ממש זוכר את היכולת שלו לא ללכת ראש בקיר, להביא ביקורת ושאלות שבדרך כלל לא חושבים עליהם." הלוויתו תתקיים בשעה 13:30 בקדומים

ביישוב קדומים ספדו: בועז הבן הבכור של נעמי ועידו. עוגן של הבית. בחור מדהים. טוב. אהב תורה ואדם. כריזמתי בשכבה. למד בישיבת "מקור חיים" בגוש עציון אצל הרב זינגר. היה פעיל מאד בבני עקיבא. נער מחונן. מבריק. רגיש מאד.

הנערים שנפצעו מאושפזים בבית חולים מאיר, מצבם הרפואי של הנערים משתפר. חשוב לציין כי המשפחה החליטה לתרום את קרניות עיניו של בועז "כי זה מה שבועז היה רוצה שנעשה" לדברי ההורים

סמוך לשעה 22:15 אתמול התקבל דיווח על שלושה נערים שנכנסו לשחות בבור מים בסמוך ליישוב קדומים, כאשר רק שני נערים יצאו והנער השלישי נעדר.

ההודעה שקיבלו תלמידי ישיבת מקור חיים

למקום הוקפצו לוחמי אש ממחוז יו"ש, וכן היחידה לחילוצים מיוחדים של המחוז. כמו כן, הוקפצה יחידת "להבה" המתמחה בחילוצים מורכבים, ובכללם חילוץ ממים עכורים.

צילום דוברות המשטרה

הצוותים שהגיעו למקום דיווחו על בור מים בעומק של בין שלושה לארבעה מטרים, ושאין קשר עין עם הנער.

צוללן יחידת "להבה" המתמחה בצלילות במים עכורים ירד לסריקה בבור המים, ולאחר זמן קצר מצא את הנער ללא רוח חיים שחולץ אל מחוץ לבור.

האירוע החל בשעה 22:16 אז התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על 3 נערים שנכנסו לבור מים וככל הנראה נקלעו למצוקה במשך מספר שעות סמוך לישוב קדומים. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ל-2 נערים שנמשו מהמים במצב קל, עם סימני פגיעת קור, נערכו סריקות אחר נער נוסף, הוא נמצא ללא רוח חיים.

מדובר בשלושה נערים כבני 15, שניים חולצו בהכרה, מהם אחד במצב בינוני עם פגיעת קור, והשני במצב קל. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי והן פונו לביה"ח.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ צייץ בחשבון הטוויטר שלו "לילה קשה אצלינו בקדומים".

פראמדיקית מד"א קארין מושקוביץ' סיפרה : "כשהגענו למקום חילצו אלינו שני נערים כבני 15, הם היו בהכרה, אחד מהם סבל מהיפוטרמיה ומצבו בינוני והשני במצב קל. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל חימום חום הגוף וטיפול תרופתי ופינינו אותם בדחיפות להמשך טיפול בבית החולים. הם סיפרו לנו שהם שהו במים זמן ממושך."

מיחידת להבה נמסר: צוללי היחידה הוקפצו לאירוע אדם שנפל לבור מים כ- 5 מטרים עומק ומים עכורים , בקדומים, לוחמי היחידה המתמחים בחילוצים מורכבים על ציודם המתקדם הכוללים גובה וצלילה, נערכו בפרק זמן קצר לירידה לבור כמו"כ נעזרו בעגינות שנבנו מבעוד מועד תוך כדי הגעתם ע"י צוותי יל"מ יו"ש של כב"ה, לאיתור הנער הנעדר, צולל ראשון איתר את הנער בתוך פחות משתי דקות, הלוחמים משו וחילצו את הנער לצוותי רפואה של 669 שהמתינו על הגדה אשר לצערינו נאלצו לקבוע את מותו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x