xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אסון בפולירידה: אישה נטרפה על ידי תנינים | צפו בדיווח

תאונת דרכים נגמרה באסון נוראי, אחרי שרכב איבד שליטה בפלורידה והתדרדר אל תוך נהר שורץ תנינים; "היא הייתה ילדה טובה וחרוצה. תמיד היה לה חלום לטפל בעניים ותרומה וצדקה תמיד היו חלק ממנה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תנין בנהר אילוסטרציה: צילום Pixabay
תנין בנהר אילוסטרציה: צילום Pixabay

ד"ר ניטה קונונפורט, רופאה בת 30 אשר מתגוררת בעיר נאופלי שבפלורידה, מתה מוות אכזרי אחרי שאיבדה שליטה על המכונית שלה, שהתדרדרה אל תוך נהר שורץ תנינים. היא נסעה אל ביתה ביום שישי האחרון, כאשר במורד הדרך רכבה החל לסטות, בעקבות עיקול חד בכביש המכונה "סמטת התנינים", והושלך אל תוך הנהר האימתני, כך דווח בתקשורת האמריקאנית.

לאחר שהיא כבר הושלכה אל תוך נער התנינים, זוג שנסע מאחוריה והיה עד לאירוע עצר את רכבו וניסה לחלץ את הרופאה משיניהם של התנינים.

דיווח התאונה

הגבר הצליח למשוך את גופה של קונונפורט מהמים, שהייתה מחוסרת הכרה, אך בזמן ניסיון החילוץ התנינים החלו להתקרב לעברם. האישה מיד צעקה לבן זוגה והתריעה בפניו על הסכנה המתקרבת, והגבר נאלץ לשחרר מיד את גופה של הרופאה כדי שיספיק להציל את עצמו. 

לאחר ששחרר את ידו, השניים הזעיקו משטרה. כאשר המשטרה הגיעה למקום, הם החלו לירות אל עבר הנהר ולבסוף, הצליחו להרחיק את התנינים ולחלץ את גופתה של הרופאה מהמים. 

משפחת הרופאה, נמצאת בהודו, שם הרופאה נולדה, ספדה לה מרחוק: "היא הייתה ילדה טובה וחרוצה. תמיד היה לה חלום לטפל בעניים ותרומה וצדקה תמיד היו חלק ממנה", סיפרו הוריה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
05/05/2023 16:46

Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://www.binance.com/bg/register?ref=53551167

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x