xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"אני עשוי להירצח": הציוץ המדאיג של קניה ווסט לבתו

ווסט פרסם ציוץ שהוקדש לבתו, ובו כתב שהוא יוצא למלחמה שבה הוא עשוי להירצח. למרות שהציוץ נמחק - זה הספיק להביא דאגה בקרב המערצים; "זה מדאיג, הוא צריך לקבל עזרה רפואית"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום מסך מתוך אינסטגרם של קים קרדישיאן
צילום מסך מתוך אינסטגרם של קים קרדישיאן

אחרי שהושעה מהטווויטר בגלל סרטון שפירסם בו הוא נראה משתין על פסל הגראמי שלו, הראפר בן ה-43 חזר והדאיג את המעריצים. הפעם אחרי ציוץ תמוה שלו בטוויטר ובו הוא כתב על מקרה שבו הוא "נרצח".

ביום שישי האחרון צייץ ווסט הודעה לבתו של קים קרדשיאן ושלו, נורת', ואחר כך מחק אותה. בציוץ נכתב: נורת'י, אני יוצא למלחמה ומסכן את חיי. אם אני נרצח, אל תתני לתקשורת הלבנה להגיד לך שלא הייתי אדם טוב. כשאנשים מאיימים להוציא אותך מהחיים שלי, רק תדעי שאני אוהב אותך".

למרות שהציוץ נמחק תוך דקות ספורות, הוא הספיק להדאיג את המעריצים. אחד מהם שיתף את הציוץ המקורי וכתב: "קניה ווסט פשוט פרסם את זה ומחק, אני מודאג". גולש אחר כתב: "ראינו את הציוץ שמחקת. אתה זקוק לעזרה מרופאים, בני משפחה וחברים. זה לא הולך להסתיים טוב בלי זה. וקודם כל רופאים".

על פי הדיווחים, קים קרדשיאן, נמצאת על סף גבול הסיבולת שלה, בגלל שווסט לא לוקח את התרופות שלו. מוקדם יותר השנה היא צולמה בוכה ברכב עם בעלה, לאחר שכתב בטוויטר על כך שהוא מנסה להתגרש ממנה.

גורם מקורב סיפר למגזין People: "אחרי הריב האחרון, חלק מהמו"מ של קניה עם קים, היה שהוא יחזור לתרופות שלו, והוא יעבוד קשה כדי לשלוט בדחפים שלו. הוא הבטיח הרבה הבטחות, ועכשיו הן מופרות, פחות מחודש אחרי". לדבריו, "אישה כל כך חזקה כמו קים מרגישה חסרת אונים, והיא שונאת את זה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x