xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אנטישמי וגזען גם במהלך משפטו: "היהודים – סכנה לגזע הלבן"

בסוף השבוע נפתח משפטו של מחבל יום הכיפור בעיר האלה, הטרוריסט הנאצי ניסה לבצע טבח בעשרות מתפללים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
המחבל מובל למשפט: (צילום: הקהילה היהודית בדרזדן גרמניה)
המחבל מובל למשפט: (צילום: הקהילה היהודית בדרזדן גרמניה)

שטפן באלייט, שהרג שני בני אדם בעיר האלה ביום כיפור האחרון אחרי שלא הצליח להיכנס לבית כנסת, הביע חרטה שהרג אישה לבנה.

יו"ר ארגון רבני גרמניה הרב אביחי אפל ל"יתד נאמן". "התחושה קשה, בימים שכאלה מתחדשים הזיכרונות. הנס הגדול שאירע בו כאשר דלת העץ לא נפתחה ובזמן זה סייעו הצעירים לזקני המניין למצוא מחסה בבית הקהילה חרוט היטב בליבנו והננו מודים לקב"ה שהצילנו מידם"

המחבל הימני קיצוני שביצע את פיגוע הירי בבית כנסת בגרמניה במהלך יום כיפור אמר בפתח משפטו ביום שלישי האחרון כי היהודים הם "איום לגזע הלבן". שטפן באלייט, שאחראי לאחת המתקפות האנטישמיות הגרועות ביותר בגרמניה שלאחר מלחמת העולם השנייה, פרסם נאום אנטישמי לפני שיצא למתקפה שבמזרח גרמניה, ביום כיפור האחרון.

הוא לא הכחיש שהוא אחראי למתקפה, ואמר לבית המשפט כי הוא החליט לפנות לאלימות ב-2015 אחרי שגרמניה פתחה את שעריה ליותר ממיליון מהגרים, רובם מוסלמים. כשנשאל על ידי השופט כיצד זה הוביל אותו לתקוף יהודים ארבע שנים לאחר מכן, הוא אמר: "היהודים הם הסיבה המרכזית לרצח העם הלבן, הם רוצים להקים סדר עולמי חדש".

הוא נאשם בכך שניסה שוב ושוב לפרוץ לתוך בית הכנסת בעיר, בזמן שהיו בו 52 מתפללים. התובעים בתיק טענו כי לאחר מכן, הוא הרג אישה בת 40 ברחוב שמחוץ למבנה, וצעיר בן 20 בדוכן קבב סמוך, שבו הוא ראה "מטרה הולמת" בשל שורשיו הזרים.

באלייט היה חמוש בשמונה כלי נשק, כמה מטענים, קסדה ואפוד, והם ככל הנראה היו מתוצרת עצמית. אחרי הירי, הוא ברח מהעיר, פצע שני אנשים נוספים בעיירה קטנה ליד האלה, שם הוא נטש את מכוניתו וגנב מונית. הוא נעצר כשעה וחצי לאחר מכן, כשיצא מהמונית שהייתה מעורבת בתאונה.

הוא התנצל בבית המשפט על כך שהרג את האישה החולפת, ואמר כי זו הייתה תגובתו האוטומטית כשראה אותה. "אני לא רציתי להרוג לבנים", אמר בדיון.

באלייט נאשם ב-13 סעיפים, כולל רצח וניסיון רצח, וכן בפגיעה פיזית, הסתה ואישומים אחרים. אל המשפט הצטרפו 43 קורבנות וקרובי משפחה בתור חלק מהתביעה, כפי שמאפשר החוק הגרמני. תחילת המשפט במדינת מגדבורג התעכבה בשעתיים בשל תורים ארוכים שנרשמו בכניסה למבנה מצד עשרות עיתונאים מקומיים וזרים.

יו"ר ארגון רבני גרמניה סגן יו"ר הועדה המתמדת של 'ועידת רבני אירופה' ורבה של פרנקפורט הרב אביחי אפל אמר כי 'ארץ אל תכסי דמם! לאחר שביום הכיפורים האחרון ניסה הרוצח הארור לפרוץ במהלך תפילות היום הקדוש אל בית הכנסת בעיר האלע בזמן בו שהו מתפללים רבים בני כל הגילאים, אנו עוקבים מקרוב כמובן אחר משפטו בעיר מגדבורג בגרמניה תחת אבטחה כבדה.

"אנו רואים את התייחסות שלטונות גרמניה לאירוע החמור ולהתייחסות ביהמ"ש. שמענו כי עם תחילת המשפט גערה בו השופטת והזהירה כי בבית המשפט לא יוכל להשתמש בביטויים גזעניים ולו ימשיך בכך תישלל ממנו זכות הדיבור."

"תחושתנו הינה קשה. בימים שכאלה מתחדשים הזיכרונות. אנו זוכרים את שני הנרצחים שרוצח זה שלל מהם את זכות החיים. הנס הגדול שאירע בו כאשר דלת העץ לא נפתחה ובזמן זה סייעו הצעירים לזקני המניין למצוא מחסה בבית הקהילה חרוט היטב בליבנו והננו מודים לקב"ה שהצילנו מידם."

"להערכתי המשפט יימשך עד לחודש אוקטובר. תקוותנו כי העונש יהיה חמור ביותר על מנת ליצור הרתעה כלפי אותם אלה שעדיין פועלים מתוך אידיאולוגיה שלילית וגזענית."

"אני מבקש בהזדמנות זו להודות לשירותי הביטחון שלמדו את המקרה ופועלים יחד עם הנהלת הקהילה לשמירת בית הכנסת ולהשבת תחושת הביטחון של יהודי המקום בפרט וליהודי גרמניה בכלל."

רבה של לייפציג וחבר 'ועידת רבני אירופה' הרב מרדכי באלה אמר כי "האירועים הבלתי נתפסים בהאלה הם טרגדיה בראש ובראשונה עבור החברה הגרמנית, ובוודאי עבור הקהילה היהודית, שהייתה מעורערת עמוקות מהמעשה המפחיד. אנו מקווים כי החברה תלמד מכך וכי מעשים כאלה לא יחזרו על עצמם."

"אנו מתפללים שיבואו ימים טובים על כל בית ישראל ואנו רבני ואזרחי גרמניה היהודים נוכל לחיות להתפלל ולחנך את ילדינו כאשר איננו מוקפים חומות וכוחות משטרה ומאבטחים כמו כל אזרחי גרמניה."

"אני בוטח בשלטון החוק בגרמניה, אני מקווה בשם הקהילה היהודית, אבל אני חושב שאוכל לדבר גם בשם רוב האוכלוסייה הגרמנית, כי בית המשפט יתן פסק דין שיעשה צדק מעט עם המשפחות, הקהילה היהודית והעם היהודי כולו."

ראש המועצה המרכזית של היהודים בגרמניה, יוסף שוסטר, כינה את ההתקפה "אחת התקריות האנטישמיות הקשות ביותר של השנים האחרונות בגרמניה".

בהצהרה שמסר, הוסיף: "הסבל של האנשים בבית הכנסת בהאלה ביום הכיפורים נותר בלתי נתפס. זה נס שהם הצליחו להתחמק מהטבח הזה". כשהמחבל ניסה לפרוץ לבית הכנסת, המתפללים המבוהלים הצליחו לצפות בו דרך מצלמת האבטחה. שוסטר דרש מבית המשפט לבחון את כל היבטי הפיגוע, ולהמשיך לחקור אם למחבל הייתה תמיכה מצד אנשים אחרים.

הוא שיבח את ממשלת גרמניה על כך שהעמידה את המאבק בפשעי הימין הקיצוני בראש סדר העדיפויות שלה בחודשים האחרונים. הוא אמר כי למרות שתחושת הביטחון בקרב היהודים בגרמניה ספגה מכה קשה לאחר הפיגוע, כעת היא "כמעט חזרה לרמתה שלפני הפיגוע, אם כי אמצעי אבטחה נוספים הובילו באופן חלקי למגבלות על חיי הקהילה".

אחד מעורכי הדין המייצגים את התובעים, יורי גולדשטיין, אמר כי המשפט נועד גם לנסות ולגלות כיצד מישהו יכול לפתח כל כך הרבה שנאה "לאנשים שהוא כלל לא מכיר".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x