xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אלפים תקועים בים: "לא דרכתי על יבשה מספר חודשים"

רבים מעובדי אוניות נוסעים או ספינות מסחר, תקועים בלב ים בלי לראות יבשה חודשים רבים בשל נגיף הקורונה, מצב שהביא רבים מהם להתאבד בים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיט תענוגות אילוסטרציה: (צילום Pixabay)
שיט תענוגות אילוסטרציה: (צילום Pixabay)

יותר מ -200,000 עובדי אוניות טיולים או ספינות עבודה תקועים ברחבי העולם בגלל מגבלות בנסיעות בינלאומיות עקב נגיף הקורונה, לאחרונה האו"ם הזהיר כי זה משבר הומניטרי הולך וגובר.

בדרך כלל עובדי הים עובדים שישה עד שמונה חודשים בכל פעם לפני שהם חוזרים חזרה לארצות מולדתם, כך על פי הדיווח של סוכנות הידיעות AFP

עם זאת, חלקם נתקעו על אוניות הרבה יותר זמן ורבים מהם נמצאים חודשים רבים בלי לדרוך על היבשה – מצב שהביא רבים מהם להתאבד בים.

"הפעם האחרונה שיצאתי מהספינה הזו, שגובהה 200 מטר (650 רגל), הייתה בפברואר." כך אמר טגאסבי דוסג'ה, עובד אוניות הודי, ל- AFP.

עובד ים נוסף מהפיליפינים, צ'רוקי קפג'ו, בילה כמעט ארבעה חודשים באוניות ללא הפסקה, הוא עלה על ספינת שיט תענוגות בפלורידה בסוף ינואר, ולא הצליח לדרוך על היבשה אלא כשבועיים לאחר שהגיע למנילה – פיליפינים ב -29 ביוני. לדבריו, הוא רצה "לנשק את האדמה" כשעלה לחוף שבועיים אחר כך, לאחר סיום ההסגר.

רבים מהנתקעים בספינות סיימו את הסיורים שלהם לפני יותר מארבעה חודשים והם מותשים, כך נמסר בהודעת ארגון העבודה הבינלאומי. מוקדם יותר החודש נפגשו למעלה מ -12 מדינות בוועידה בינלאומית הימית בבריטניה, בה מנהיגי מדינות הסכימו להכיר בעובדי ים כ"עובדים חיוניים" כדי לעזור להם לעקוף את מגבלות הנסיעות ולחזור הביתה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x