xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ארה"ב: צפו; אלפים מבקשים לאמץ את ג׳ורדן יתום בן תשע המשתוקק למשפחה

כל חייו בילה ג׳ורדן במשפחות אומנה ולאחרונה אומץ אחיו בלעדיו. לאחר שראיון עמו הפך לוויראלי, הוצפה רשת הטלוויזיה המשדרת בפניות לאמץ אותו; ״אני רוצה משפחה".
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

רשת טלוויזיה מקומית מאוקלהומה לא האמינה שבשידור כתבה על ילדי אומנה, חייו של אחד המרואיינים עשויים להשתנות מקצה לקצה. ג׳ורדן, בן תשע מאוקלהומה שעובר בין משפחות אומנה ובתי מחסה כל חייו, התראיין בפני הרשת וסיפר שאילו ניתנו לו שלוש משאלות, שלושתן היו: משפחה.

הוא הביע בכנות מקסימה את הכמיהה שלו לאם או אב משלו. הרשת העלתה את הכתבה המצולמת לפייסבוק, ומשם הדברים קיבלו טוויסט לא צפוי.

שעות מהעלת הכתבה בה רואיין ג׳ורדן, מיליונים כבר נחשפו אליה, והמשיכו לשתף. ״אני רוצה משפחה שאוכל לקרוא להם אבא ואמא, או רק אבא, או רק אמא,״ אמר ג׳ורדן, שחי כרגע בבית מחסה, ועובר ידיים בשש השנים האחרונות. ״זה חשוב כי אז אני אוכל לדבר עם מישהו מתי שאני צריך. הלוואי שמישהו יבחר בי.״

תוך 12 שעות מהשידור, אלפי בקשות לאימוצו של ג׳ורדן הגיעו אל ערוץ הטלוויזיה מכל רחבי ארה״ב. במקביל לאימוץ, ג׳ורדן רוצה גם להתאחד עם אחיו הצעיר, שעד לפני כשנה היה צמוד אליו, עד שאומץ על ידי משפחה, ומאז השניים לא נפגשו. הגעגועים של ג׳ורדן קשים, והממונים על מקרה מספרים שנוצר בעקבות הכתבה קשר חדש עם המשפחה המאמצת ושנרשמה נכונות להפגיש את הילדים ולתת להם זמן לבלות יחד ולבנות מחדש את הקשר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x