xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אלפים הערב בהפגנה נגד הסיפוח

אלפים התכנסו הערב בכיכר רבין למחות על כוונת הממשלה להחיל ריבונות, הסנאטור הדמוקרטי ברני סנדרס שלח מסר למפגינים: "אתם לא לבד"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בשעה זו מתקיימת הפגנה נגד תוכנית הסיפוח של חלקים מיהודה ושומרון בכיכר רבין בהובלת המפלגות מרצ, חד"ש, וקואליציית ארגוני השלום.

יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ אמר: "הסיפוח הוא פשע מלחמה. פשע נגד השלום, פשע נגד הדמוקרטיה, פשע שיעלה לנו בדם. תאוות כוח משיחית מכאן התלכדה עם חזיונות משיחיים משם, המתנחלים מצאו את האוונגליסטים, וההזיות האלה ממיטות עלינו אסון על כולנו – יהודים וערבים."

הורוביץ בהפגנה

הורוביץ הוסיף: "כחול-לבן והעבודה, כבר בגדתם בבוחרים, כבר גנבתם את הקולות, אל תאפשרו לנאשם מבלפור לגנוב גם את המדינה".

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה העביר נאום מוקלט עקב הימצאותו בבידוד: "דרך אחת מובילה לחברה משותפת עם דמוקרטיה אמיתית ושווין אזרחי ולאומי לאזרחים הערבים. עתיד שבו אנשים נמדדים לפי היכולות שלהם ולא לאום או צבע. עתיד שבו שני העמים מממשים את הזכות להגדרה עצמית – מדינה פלסטינית עצמאית לצד ישראל."

עוד הוסיף איימן עודה: "הדרך השנייה תוביל אותנו לשנאה, אלימות, סיפוח ואפרטהייד. מדינה שלנצח תחיה על החרב ותתמסר לשליטה אלימה בעם אחר. מציאות שבה העתיד של ילד יקבע לפי הלאום שלו, וכל חייו יהיה אזרח סוג ב'."

"אנחנו נמצאים הערב בכיכר כדי לבחור בדרך הראשונה – כי יש רק עתיד אחד והוא עתיד משותף. יש שלושה דברים שהביאו לסופו של כל כיבוש: סירוב העם הנכבש, התנגדות אזרחית בתוך המדינה הכובשת ודעת הקהל הבינלאומית. אנחנו נמצאים במעגל השני. כמו מרטין לותר קינג והאמריקאים שנאבקו במלחמה בוייטנאם, הצרפתים שהתנגדו לכיבוש באלג'יר וכמו תנועת ארבע אימהות ונשים בשחור במאבקן נגד הכיבוש בלבנון גם אנחנו ממשיכים את דרכם. וכמותן גם ננצח. ההפגנה הזאת היא לא רק מהלך אלא ההתחלה של תהליך. בסופו נבנה קואליציה דמוקרטית רחבה. יחד נבנה עתיד משותף. עוד נביא את השלום."

הסנאטור הקיצוני ברני סנדרס מהמפלגה הדמוקרטית בארצות הברית פרסם מסר לבאי ההפגנה: "בימים קשים אלה לישראל, ארה"ב ולמדינות ברחבי העולם מעולם לא היה יותר חשוב להיאבק למען צדק ולהילחם למען העתיד שמגיע לכולנו. מחמם את הלב לראות שכל כך הרבה מכם, ערבים ויהודים כאחד, עומדים ביחד הערב בשביל שלום, צדק ודמוקרטיה."

סנדרס הוסיף: "אני רוצה שתדעו שאתם לא לבד. יש מיליוני אנשים מסביב לעולם שתומכים בערכים האנושיים הבסיסיים האלה. זה תלוי בכולנו לעמוד כנגד מנהיגים רודניים ולבנות עתיד של שלום בשביל כל פלסטיני וכל ישראלי. כמוכם אני מאמין שהעתיד של פלסטינים וישראלים כרוכים זה בזה ושמגיע לכל הילדים שלכם לחיות בבטחון, חופש ושוויון. בשביל שזה יהיה אפשרי, התוכנית לספח בצורה לא חוקית כל חלק של הגדה המערבית, חייבת להיעצר.

"הכיבוש מוכרח להסתיים. אנחנו חייבים לעבוד ביחד כדי לבנות עתיד של שוויון וכבוד בשביל כל האנשים בישראל ובפלסטין. אני יודע שביום שנחגוג את הקמתה של מדינה פלסטינית עצמאית לצד ישראל, זה יהיה בגלל שאנשים כמוכם נאבקו למען צדק, נאבקו בשביל דמוקרטיה, ונאבקו בשביל זכויות אדם." סיים סנדרס את דבריו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x