xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

המשפטן הבכיר אלן דרשוביץ בראיון ל-DFN: "תיקי נתניהו תפורים" על עסקת המאה- ״התוכנית טובה״

המשפטן הבכיר אלן דרשוביץ מי שהיה ממנסחי תוכנית המאה, אומר בראיון מיוחד ל-DFN חדשות, כי "נתניהו לא עשה שום פשע, אולי זה לא ראוי, אבל פשע זה לא, התיקים שלו תפורים" לגבי תוכנית המאה אומר דרשוביץ. "תוכנית מצוינת, צריך לקבל אותה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
המשפטן אלן דרשוביץ
המשפטן אלן דרשוביץ

שני דברים קרעו ופיצלו את החברה בישראל השנה יותר מהכל. שלוש מערכות בחירות, ויכוחים בלתי נגמרים, ופיצולים, נסובו סביב שאלה אחת מרכזית ועוד אחת שתמיד מרחפת ברקע. השאלה המרכזית כמובן שבגינה הלכנו לשלוש מערכות בחירות היא השאלה שמרחפת מעל הפוליטיקה הישראלית כבר כמעט חמש שנים, בנימין נתניהו וענייניו המשפטיים. נושא השטחים, יהודה ושומרון נמצא על הפרק כבר שני עשורים ולא יורד מסדר היום. השנה האחרונה הייתה הסוערת ביותר בנושא מזה עשור. הימין מפוצל סביב עסקת המאה של טראמפ, והפיתיונות בה או החסרונות בה.

על שני הנושאים הללו לעורך הדין והמשפטן אלן דרשוביץ יש דעה מוצהרת. למשפטן הבכיר והמומחה העולמי למשפטים יש בטן מלאה. בשיחה עם חדשות DFN הוא מנסה להסביר מדוע לטענתו התיקים של נתניהו תפורים מהיסוד ומדוע ישראל צריכה לקבל את עסקת המאה של הנשיא האמריקאי דונלאד טראמפ.

"אני חושב שזה win win לישראל ולפלסטינים"

אנשים בהתיישבות מאד חוששים מהתוכנית, מנקודת מבטך כאחד שעבד עם הנשיא טראמפ, ויודע את דעתו על הנושא, האם הנשיא מבין את החששות של אנשים בימין הישראלי?

"היה לי את הכבוד והפריבילגיה לעבוד על התוכנית מתחילת התכנון שלה, ואני חושב שזה win win לישראל ולפלסטינים, זה לא יהרוס את התוכניות של הפלסטינים למדינה, זה לא יפגע בערים הגדולות של הפלסטינים, כמו רמאללה או שכם או יריחו. גם לישראל זה מעולה. כי זה ישאיר את ההתנחלויות הגדולות בשטח ישראל, אני חושב שזה תוכנית מאד טובה", אומר דרשוביץ.

לגבי הפלסטינים אומר אלן דרשוביץ: "אני חושב שהפלסטינים צריכים לשבת בשולחן המשא ומתן, הם לא חייבים לקבל כל מילה בתוכנית, אבל הם חייבים לשבת בשולחן המשא ומתן."

מלך ירדן מאיים על ישראל, במידה ויהיה ריבונות האם לדעתך מלך ירדן ישבור את הכלים ויבטל את הסכמי השלום בשל הסיפוח?

"מלך ירדן לא אמר שהוא נגד התוכנית כולה", מסביר דרשוביץ. "אלא שהוא נגד סיפוח חד צדדי, לכן אני חושב שישראל והפלסטינים חייבים לשבת ולדבר על בסיס התוכנית של פעם".

לאחרונה נשמעים קולות שונים בהתיישבות בנוגע לעסקת המאה. יושב ראש מועצת יש"ע, המוביל קו תקיף נגד התוכנית תקף את הנשיא טראמפ ואמר כי אינו ידיד אמת של ישראל. כאחד שהיה חלק מהוגי התוכנית, מה אתה יכול להגיד לאותם ישראלים שחוששים מהתוכנית?

"טראמפ ידיד ישראל בצורה מלאה"

"יש קיצונים משני הצדדים, קיצונים ימנים, וקיצונים שמאלנים, קיצונים אומרים תמיד לכל דבר "לא", הם רואים רק את הדברים הלא טובים, הנשיא טראמפ הוא ידיד אמת של ישראל, ההכרה בגולן, העברת השגרירות לירושלים, ויציאה מהסכם הגרעין האיראני, אתה לא רוצה להפוך את הנשיא טראמפ לאויב שלך, ולכן אני חושב שהתוכנית טובה מאד, היא אולי לא מושלמת, אבל היא טובה מאד, ואנשים מהימין הקיצוני, ומהשמאל הקיצוני, שיהיו יותר הגיוניים, העם בישראל בדרך כלל במרכז, אנשים שחושבים שטראמפ לא ידיד של ישראל, ואני שמעתי את זה גם מימין וגם משמאל, עבדתי עם הנשיא טראמפ הרבה מאד, ואני יודע שהוא ידיד של ישראל בצורה מלאה", מסביר דרשוביץ.

אנחנו מתקרבים לבחירות בארצות הברית, ואז אולי יעלה ג'ו ביידן והוא פחות יתמוך בתוכנית הזאת, אולי אחרי הבחירות דברים ישתנו, וילחצו על הישראלים לסגת עוד ממה שהם כבר נסגו כרגע. מדוע להם לקחת סיכון שכזה?

"אני מכיר את ג'ו ביידן הרבה מאד שנים, הוא ידיד ישראל, הוא רואה את הדברים אחרת מהנשיא טראמפ, אבל הוא תומך בישראל, אני חושב שהפלסטינים לא ישבו למשא ומתן עם ישראל כל עוד טראמפ הוא נשיא, לפחות עד הבחירות בנובמבר הקרוב אבל אני חושב שישראל צריכה להושיט יד לפלסטינים למשא ומתן, אבל אני לא חושב שזה משנה מתי זה בדיוק יקרה, אנחנו יודעים את דעתו של טראמפ לגבי התוכנית, אנחנו לא יודעים את דעתו של ביידן לתוכנית, לכן עדיף להתחיל משא ומתן כמה שיותר מהר".

כאחד שמבין בחוק ומשפט, וכאחד שמבין היטב בתיקי נתניהו, האם אתה חושב שכל התיקים נגד נתניהו הם תפירת תיקים?

"לתת מתנות זה לא פשע"

"כן" אומר בכנות המשפטן. "אני לא חושב שהתיקים האלה הם פשע, הם לא פשע, הם אולי לא נראים טוב, אבל פשע זה לא, לתת מתנות לזוג נתניהו זה לא פשע."

האם אתה מאמין במערכת המשפט הישראלית, האם אתה חושב שהשופטים יוכלו להיות מושפעים מהרחוב ומהלחץ של התקשורת?

"כל השופטים הם בני אדם, וזה לא משנה באיזה מדינה הם, יש להם את הדעות שלהם, אבל בתי המשפט בישראל הם ממש טובים ואמינים, גם משרד המשפטים טוב ואמין, האם הם מושלמים? לא, אני גם חושב שהאישומים נגד משה קצב היו מוגזמים, אני חושב שהוא טעה שהוא לא עשה עסקת טיעון".

עם זאת, דרשוביץ משמיע דעה חיובית כלפי בתי המשפט בישראל ואומר: "אני לא חושב שמערכת המשפט בבריטניה מושלמת, גם לא בארצות הברית, וגם לא בישראל, אבל בתי המשפט בישראל הם אמינים וטובים, ואני חושב שבישראל יש את מערכת המשפט מהטובה בעולם, ישראל צריכה להתגאות בזה, צריך לבקר שופטים, אבל אסור לגנות אותם".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x