xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אלן דרשוביץ: "אני מקווה שיש סרטונים שאפשטיין צילם, של כל הגברים שקיימו יחסי מין, זה יוכיח שאני לא אחד מהם"

אלן דרשוביץ, עורך הדין הבכיר ואחד מידידיו הקרובים של טראמפ, שנטען לגביו שהוא לכאורה קיים יחסי מין עם קטינות, כותב "אני מקווה שכל ההקלטות יפורסמו"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
פרופ' דרשוביץ / מתוך טוויטר
פרופ' דרשוביץ / מתוך טוויטר

דרשוביץ כתב: "אני מקווה שאפשטיין עשה סרטונים, היו דיבורים שאפשטיין צילם סרטונים סודיים של כל הגברים שקיימו יחסי מין בבתים ובמטוסים שלו. אני מקווה שהוא עשה וכולם יחשפו, כי הם יוכיחו שאני לא ביניהם. אני מוותר בזאת על כל זכות לפרטיות בסרטוני אפשטיין."

כזכור ג'פרי אפשטיין, הואשם בסרסור קטינות, הוא התאבד בכלא לאחר מעצרו, אפשטיין היה חברם של מיליונרים וטייקונים ופוליטיקאים רבי עוצמה.

אתמול (א') פרסם ה'ניו יורק פוסט' את עשרת האנשים שצריכים להיות מודאגים ממעצרה של גיליין מקסוול, אשתו לשעבר של ג'פרי אפשטיין.

גיליין מקסוול בתו של איל התקשורת רוברט מקסוול, ומי שהייתה זוגתו של ג'פרי אפשטיין שנמצא מת בתא המעצר בארצות הברית, נעצרה במדינת ניו המפשייר, היא נחקרה בפרשה של סרסור בקטינות. על פי ה'ניו יורק פוסט': אהוד ברק צריך לדאוג.

מקסוול נלקחה לחקירה בפרשת ג'פרי אפשטיין, שמה של מקסוול, זוגתו לשעבר של המיליונר ועבריין המין ג'פרי אפשטיין, על פי החשד, מקסוול איתרה לאפשטיין קטינות מתאימות ואף שידלה אותן לקיים עמו יחסי מין, היא גם חשודה כי סרסרה אותם עבור גברים עשירים.

התקשורת בארה"ב מדווחת, כי "זו רשימת העשירייה הראשונה שאף אחד לא רוצה להיות בה":

  1. הנסיך אנדרו. 2. אהוד ברק. 3. ביל קלינטון. 4. לארי סומרס, נשיאה לשעבר של אוניברסיטת הרווארד. 5. עורך הדין אלן דרשוביץ. 6. המיליארדר לזלי וקסנר. 7. המיליארדר גלן דובין. 8. ביל ריצ'רדסון, מושל ניו מקסיקו לשעבר. 9. ג'ורג' מיטשל, סנטור לשעבר ממדינת מיין. 10 קלייר הזל, עובדת לשעבר של אפשטיין.

מכיוון שאיש לא היה קרוב יותר לפדופיל המיליארדר יותר ממקסוול, שהרשת שלה היתה פרושה מניו יורק, צרפת, ישראל, ארמון בקינגהאם בבריטניה, והקריביים, ללא ספק, האנשים שמעורבים נמצאים בלחץ כי היא יכולה לפתוח את הפה בכדי להשאיר את עצמה מחוץ לכלא. במיוחד לאחר שהתובעים נשבעו "להביא צדק" על מעשיו של אפשטיין.

מגיש הטלוויזיה כריסטופר מייסון, ידיד של מקסוול, אמר שהוא מאמין שיש לה גישה לתמונות ווידיאו מכל הנכסים של אפשטיין – אך הקטעים נעלמו.

"אני בטוח שיש לה גישה לסרטונים" אמר מייסון. "הרבה אנשים חזקים ידאגו יותר מקצת."

אז מי מבין הפנקס השחור של אפשטיין יזדקק לעורך דין טוב אם מקסוול תתחיל לזמר. כך שואלים בארצות הברית.

בראש הרשימה נמצאים מגנטים לשערוריות הרגילים, הנסיך אנדרו, ביל קלינטון ואלן דרשוביץ. כולם הסתובבו עם אפשטיין, אך לכל אחד מהם היסטוריה של יציאה מסקנדלים.

מקורבים אחרים של אפשטיין עם פחות ניסיון בתחום, עשויים להתחיל להזיע.

בעלי קרנות הגידור המיליארדר, גלן דובין, הוא אחד מהם, אשתו ד"ר אווה אנדרסון-דובין, הקימה את מרכז החקר לסרטן במרכז הרפואי הר סיני.

על פי ה'ניו יורק פוסט'. אהוד ברק צריך לדאוג, כי מקסוול תעשה הכל כדי להישאר מחוץ לכלא.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x