xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

'רמת טראמפ' תאושר ביום ראשון הקרוב

הממשלה אמורה לאשר ביום ראשון מושב בשם 'רמת טראמפ' ברמת הגולן, וזאת שנה לאחר שהודיעה על תוכניות להקים את המושב כהוקרה לנשיא טראמפ
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

הממשלה אמורה לאשר את מושב 'רמת טראמפ' ברמת הגולן ביום ראשון הקרוב, וזאת שנה לאחר שהודיעה על תוכניות להקים את המושב כהוקרה להכרתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בריבונותה של ישראל ברמת הגולן ובמהלך של ארה"ב. להעברת השגרירות לירושלים.

ביוני אשתקד, ראש הממשלה נתניהו, דחף להקמת המקום והביא את היישוב שאמור לקום לכותרות הראשיות, וזאת לאחר שקרא למקום על שם הנשיא טראמפ כהוקרה על הכרתו בריבונותה של ישראל בגולן, ועל החלטתו להעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים ובגלל "תמיכתו החזקה בישראל".

נתניהו חשף בשנה שעברה את השלט "רמת טראמפ" בסמוך ליישוב קלע אלון הקיים.

ההודעה ביוני שנה שעברה לא כללה תוכנית ספציפית מי יבנה את המקום, ומי יממן את הבנייה, ביום ראשון תוצג בפני הממשלה תוכנית ספציפית יותר.

התוכנית כוללת תקציב של 8 מיליון שקל לכיסוי התהליכים הדרושים לפיתוח רמת טראמפ, כאשר 3 מיליון שקל יועברו למשרד השיכון ו -5 מיליון שקל למשרד ההתיישבות להקמת מבנים זמניים עם בתים ניידים.

ממשרד האוצר נמסר כי לא נראה כי יש התנגדויות כספיות להקמת היישוב, אך התקציב לכך יהיה 28.5 מיליון שקל, כך לפי אתר 'וואלה'.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
15 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
15
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x