xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

איראן מאיימת: מפקד משמרות המהפכה; "נקמת דמו של סולימאני הפכה לאידיאל"

מפקד משמרות המהפכה אמר היום בראיון לתקשורת האיראנית: "ההתנגדות ממשיכה, זכרו של סולימאני ממשיך, ונקמה על דמו של המפקד היקר הזה הפכה לאידיאל"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חוסיין סלאמי מפקד משמרות המהפכה
חוסיין סלאמי מפקד משמרות המהפכה

חוסיין סלאמי, מפקד משמרות המהפכה האיסלאמי, אמר היום (שלישי) לתקשורת האיראנית: "עם מות קדושים של אנשים גדולים, המהפכה לא נעצרת, עובדות היסטוריות בארבעים השנים האחרונות הראו כי מות הקדושים הוא הכוח המניע מאחורי ההתנגדות וההגנה של האומה הגדולה של איראן ושל מדינות מוסלמיות אחרות".

הוא המשיך: "השלטון הזה הוא על מות קדושים של המפקד הגדול, המפקד הבלתי נשכח והנצחי של האומה האיראנית והעולם האסלאמי, הגנרל חאג' קאסם סולימאני, וככל שהקדושים מעונים גדולים יותר, התקוממויות והתפשטות רוח הג'יהאד והקדושים בחברה מתחזקת, והיום אנו רואים כי לפיד ההתנגדות הוא עדיין בידי מורשת סולימאני, וההתנגדות ממשיכה לזרום במהירות רבה יותר ממהירות האור, ואפילו נקמה על דמו של המפקד היקר הזה הפכה לאידיאל".

מפקד משמרות המהפכה הצהיר: "אנו עם שאיפה לא רק לנקום את דמו של הקדוש הזה, אלא גם את הדרך הקדושה הזו בה הוא הלך, עד סוף העבודה, שמשמעותה שחרור אל קודס (ירושלים) הקדוש ומיגור אויבי האסלאם וגירושם מארץ המוסלמים". הוא אמר: "לא תהיה עצירה בשאיפה, ולעולם לא נרצה לעמוד בשקט, אנחנו נלך עד הסוף עם הכבוד והתשוקה שלנו".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x