xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אין חופש עיתונות: מאות עיתונאים נכנסו לכלא ברחבי העולם לאחר שדיווחו על קורונה

מאות עיתונאים נמצאים בכלא ברחבי העולם על כך שלא צייתו לצנזורה ממשלתית ופרסמו על נגיף הקורונה, על פי ארגון "עיתונאים ללא גבולות", הממצאים פורסמו בדו"ח השנתי על חופש העיתונות והממצאים מעוררים דאגה לחופש העיתונות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
עיתונאים אילוסטרציה: צילום Pixabay
עיתונאים אילוסטרציה: צילום Pixabay

לפחות 387 אנשים העובדים בתעשיית התקשורת ברחבי העולם נכלאו השנה, כך הודיע המשרד הגרמני של 'עיתונאים ללא גבולות' (RSF) בדו"ח השנתי על חופש העיתונות.

חמש מדינות אחראיות ליותר ממחצית ההרשעות: סין מובילה את הרשימה עם 117 עיתונאים שנכלאו, ואחריה סעודיה (34), מצרים (30), וייטנאם (28) וסוריה (27). רוב עובדי התקשורת הכלואים גברים, מספר הנשים שנעצרו בשנת 2020 עלה בשליש ל-42.

"המספר הגבוה של עיתונאים כלואים ברחבי העולם משליך באופן קשה על האיומים הנוכחיים על חופש העיתונות", כך אמרה קטיה גלוגר, ראש המשרד הגרמני של ה-RSF. גלוגר גינתה תגובת ממשלות רבות להפגנות, הגינוי הוא על דיכוי נגד "מביאי החדשות הרעות, מאחורי כל אחד מהמקרים הללו עומד גורלו של אדם העומד בפני משפטים פליליים, מאסר ממושך ולעיתים קרובות טיפול לא הוגן משום שהוא לא נכנע לצנזורה ולדיכוי", הוסיפה.

"עיתונאים ללא גבולות" ציינו את בלארוס, שם נעצרו לפחות 370 עיתונאים לאחר הבחירות לנשיאות ב-9 באוגוסט. למרות שרובם שוחררו לאחר תקופה קצרה, המחאה נגד העיתונאים מייצגת צמצום חופש העיתונות. הדו"ח הביע דאגה לבריאותם של אותם עיתונאים כלואים שלא קיבלו טיפול רפואי הולם במהלך המגיפה וספגו השפעות פסיכולוגיות של בידוד מוגבר.

ח׳ארגון ה-RSF פרסם כי 54 עובדי תקשורת נחטפו בסוריה, עירק ותימן; כמה מהם נעלמו מזה שנים. ארבעה עיתונאים נוספים נעלמו בנסיבות בלתי מוסברות בשנת 2020 – אחד בעירק, אחד בקונגו, אחד במוזמביק ואחד בפרו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
29/05/2023 23:27

I may need your help. I tried many ways but couldn't solve it, but after reading your article, I think you have a way to help me. I'm looking forward for your reply. Thanks.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x