xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אימוץ כלבים – מידע חשוב על תהליך האימוץ ומה לקחת בחשבון

מעוניינים לאמץ כלב ומחפשים מידע על תהליך האימוץ? למי מתאים אימוץ כלבים ומה צריך לקחת בחשבון לפני התהליך? מדוע עמותות וארגונים לאימוץ כלבים דורשות סל אימוץ בעלות של מאות שקלים? לפניכם כל התשובות והמידע הנדרש על תהליך אימוץ כלבים בישראל.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אימוץ כלבים // קרדיט תמונה: freepik
אימוץ כלבים // קרדיט תמונה: freepik

הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם עוד משחר ההיסטוריה האנושית, ואין כמו אימוץ כלב כדי ליהנות מבן משפחה שתמיד שמח לראות אתכם, גם לאחר היעדרות קצרה מהבית. הכנסת כלב לבית מבטיחה לכם חיים שמחים ומאושרים יותר, ובנוסף תוכלו לטייל עם הכלב, להפעיל את הגוף ולהכיר חובבי כלבים נוספים באזור המגורים שלכם. יחד עם זאת, חשוב לוודא לפני תהליך האימוץ האם אתם מתאימים לגידול כלבים מבחינת זמן פנוי, תקציב, מחויבות, מקום בדירה ועוד.

שלבים מרכזיים בתהליך אימוץ כלב

אימוץ כלב מבטיח יתרונות רבים עבורכם, עם זאת הכלב הוא לא צעצוע או תחביב, ואי אפשר לוותר עליו אם נמאס ממנו או כשמגלים שנדרשת השקעה של זמן ולא מעט כסף. לכן, השלב הראשון לתהליך אימוץ בעלי חיים הוא לבדוק האם אתם ובני משפחתכם מוכנים לכך ויכולים לדאוג לכל צרכיו של הכלב.

השלבים העיקריים בתהליך אימוץ כלבים הם:  

  • בחירת הכלב לאימוץ – עליכם להתייחס למאפייני הכלב כמו גזע, גודל וגיל. כלבים מגיעים בגדלים שונים ולכל גזע יש תכונות ומאפיינים ייחודים, יש כלבים רגועים המתאימים למשפחה עם ילדים קטנים ויש כלבים גדולים המחייבים פעילות גופנית רבה, מזון בשפע, אילוף ובית עם חצר גדולה.
  • הכנת הבית – לאחר השלמת אימוץ הכלב בצער בעלי חיים או בכלבייה של ארגון אחר עליכם להכין את הבית לקראת בן המשפחה החדש. ההכנות כוללות מקום קבוע לשינה עבור הכלב, יש כריות ומיטות שאפשר לקנות בחנויות, אפשר גם להניח שמיכה ישנה, כמו כן חשוב לרכוש צעצועים לכלב, מזון יבש ורטוב, קערות לאוכל ולמים, קולר, רצועה, מחסום לפה וציוד נוסף.
  • אימוץ הכלב באגודה – ביום האימוץ עליכם להגיע עם הרכב לכלבייה, יש להסדיר את ענייני הביורוקרטיה במקום ולשלם סל אימוץ. חשוב לקבל מהעמותה פנקס חיסונים של הכלב, מידע על סירוס או עיקור, מידע על התנהגות הכלב וכו'. בנסיעה חזרה כדאי לשים סדין ישן על המושב האחורי ועדיף להגיע עם אדם נוסף שישגיח על הכלב במהלך הנסיעה. בהתאם לצורך כדאי לעצור למנוחה קלה בדרך הביתה ולאפשר לכלב לעשות את צרכיו.
  • טיול ראשון עם הכלב – לפני הכניסה לביתו החדש של הכלב חשוב לקחת אותו לטיול קצר בשכונה, כך הוא יתחיל להכיר את האזור ויעשה את צרכיו לפני ההתרגשות העצומה הממתינה לו ולכם. לאחר הכניסה המרגשת לבית כדאי למלא את קערת המים והאוכל ולצאת לטיול נוסף עם הכלב לאחר כחצי שעה.

קשיי הסתגלות וקליטה

ברוב המקרים הכלב מסתגל לביתו החדש תוך ימים ספורים, אך יש כלבים הזקוקים ליותר זמן. עליכם להיות סובלניים בתקופה הראשונית, לחנך את הכלב וללמד אותו מה מותר ומה אסור. כדאי לחנך את הכלב בשיטת החיזוק החיובי ואין להעניש אותו אם הוא זינק על הספה או בא להתכרבל אתכם על המיטה. יש לחנך את הכלב בימים הראשונים ולהציב בפניו גבולות ברורים בהתאם לאורח החיים והרצונות שלכם.

כמו כן, לאחר האימוץ כדאי לקחת את הכלב לביקור במרפאה של הווטרינר, להשלים חיסונים בהתאם לצורך ולבדוק אותו.

עליכם לזכור כי הכלב הוא לא משחק חדש, זו חיה רגישה וחכמה הזקוקה לחיבוקים וליטופים, וכמובן שיש להוציא את הכלב לפחות לשלושה טיולים ארוכים ביום.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x