xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אימה בפלורידה: אשה טוענת כי שני זרים התפרצו לביתה והיכו אותה וגזרו את שערה

אישה בפלורידה טוענת כי שני זרים התפרצו לביתה והתנפלו עליה וגזרו את שערה עם מספריים שלקחו מהבית וגרמו לה לאבד את ההכרה, המשטרה חוקרת
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

לאשל ג'ייקובס סיפרה כי היא התעוררה בשעה 23:00 ביום חמישי שעבר, היא שמעה מישהו דופק בדלת ביתה בג'קסונוויל, "אני פתחתי את הדלת וראיתי צעירה יושבת לפני הדלת שלי והיא אמרה לי "הם עוקבים אחריי הם עוקבים אחריי" ושאלתי אותה מי עוקב" סיפרה ג'ייקובס.

ג'ייקובס אמרה שהיא שאלה את הילדה, "מי עוקב אחריך?" והביטה החוצה לראות על מה היא מדברת. "באותה רגע היא תקפה אותי ונפלתי על הרצפה והכל קרה ממש כאן", אמרה.

ג'ייקובס סיפרה כי גבר הופיע לפתע הופיע והם היכו אותה עד כדי כך שהיא התעלפה. "ואז כשהתעוררתי בחזרה אני זוכרת שהם אחזו חזק בשיער שלי, ואמרו לי שאם אני אזוז או אצרח הם ידקרו אותי," אמרה ג'ייקובס.

כשעזבו הפולשים, היא זחלה במדרגות כדי להתקשר למשטרה. לדבריה, התוקפים לא לקחו שום דבר למעט זוג מספריים. אך היא נותרה עם פציעות קשות, כולל זעזוע מוח וקרע בעור התוף.

"החלק האחורי של הראש שלי, כל כך פגום כרגע". אמרה ג'ייקובס. ג'ייקובס אמרה שהיא לא יודעת מי יכול להיות הצמד או מדוע הם תקפו אותה. באותו הזמן הילד שלה בן השש ישן בחדר למעלה, והוא לא התעורר במהלך האירוע.

משרד השריף בג'קסונוויל אמר כי הם חוקרים את המקרה, אך עדיין לא זיהו חשודים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
07/06/2023 23:35

Your enticle helped me a lot, is there any more related content? Thanks! https://www.binance.com/en/register?ref=P9L9FQKY

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x