xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אילו פרמטרים משפיעים על עלות ביטוח הדירה?

ביטוח דירה כבר מזה זמן רב אינו נחשב למותרות בלבד שכן לרוב, הדירה היא הנכנס היקר ביותר שיש ברשותינו. אז כדי לסייע לכם למצוא אחד מתאים ולהעריך את עלותו הצפויה, לפניכם כמה פרמטרים פשוטים שיעזרו לכם במשימה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
בוחרים ביטוח דירה? // קרדיט: shutterstock
בוחרים ביטוח דירה? // קרדיט: shutterstock

עבור רובנו דירה היא הנכס הגדול ביותר שבבעלותנו הפרטית שכן היא טומנת בחובה את כל חוויותינו  ואת חיי המשפחה שלנו. אך מה קורה במצב בו הדירה ניזוקה מכל סיבה שהיא?

בדיוק לשם כך, קיימות פוליסות של ביטוח דירה שמטרתן הוא כיסוי מלא במקרים בהם נגרם נזק לדירה או לרכוש בה עקב גורמים שונים כמו שריפה, סופה, התנגשות כלי רכב במבנה, ונדליזם מכל סוג, רעידות אדמה, שיטפון, פריצה, גניבה ועוד. חלקו השני של הביטוח עוסק בתכולתה של הדירה ובנזקי צד שלישי כגון שכנים, אורחים ובעלי מקצוע.

הבעיה נוצרת כאשר בעלי דירה רבים מניחים שמחיר הביטוח עבור דירתם צפוי להיות גבוה עקב מחירה, אך ברוב המקרים אין זה כך ולרוב, מחירי הביטוח נוחים במיוחד. בנוסף, כדי לבחון ולהעריך נכון מה צפוי להיות מחיר הביטוח עבור דירתכם, תוכלו לבצע למשל השוואת מחירים אונליין וכך לדעת איזה סוג של משא ומתן עם חברת הביטוח צפוי לכם.

בנוסף לביצוע השוואת מחירים, ישנם כמה פרמטרים ברורים אשר לפיהם תוכלו לנבא או לשנות את מחיר ביטוח הדירה. שיקול זה יכול להיות רלוונטי עבור אלו מביניכם המעוניינים לבטח את דירתם כעת, לרכוש אחד עבור דירתם השכורה או לתכנן הוצאות צפויות ברכישת דירה בעתיד הקרוב.

  • ערך הנכס – שווי המבנה הוא הפרמטר העיקרי בקביעת מחיר הביטוח. ככל שגובה הפיצוי על הנכס יעלה כך צפויה הפרמיה לעלות אף היא. יחד עם זאת, קיימת אפשרות לבטח בסכום נמוך יותר מערך הנכס.
  • סוג הנכס, גילו ומיקומו – כך למשל, יהיה זול יותר מחיר הביטוח עבור דירה בקומה העליונה. זאת כיוון שהיא צפויה להיות קשה יותר לפריצה וגם פחות חשופה לכל סוג של נזק מבית קרקע פרטי – הנחשב למפתה יותר עבור גנבים. יחד עם זאת, פרמיות עבור דירות בקומות גבוהות צפויות לעלות יותר מאלו עבור דירות בקומות הביניים. בנוסף, בית חדש יותר שפחות מועד לנזקי מבנה, יביא לירידה יחסית במחיר הפרמיה.
  • מיגון – בהתאם לערך תכולת הדירה, יש לעמוד בסטנדרט מיגון מתאים המונחה מטעם חברת הביטוח. תוכלו להתקין מערכות מיגון ברמה גבוהה יותר מהנדרש, שיתכן וישדרגו לכם את תשלום הפרמיה ואף יוזילו אותה.
  • דיירי הבית –ישנה חשיבות גבוהה לאופי דיירי הבית. ראשית, דייר אשר הגיש בעבר תביעת ביטוח דירה או תכולה, יזכה למחיר פרמיה גבוה יותר. מחירי ביטוח נמוכים יותר לעומת זאת, מוצעים לרוב למשפחות ולזוגות נשואים מאשר לרווקים מאחר ושסטטיסטית, הם נוטים לתבוע פחות את חברת הביטוח, אך אין זה נכון עבור כלל המקרים.  
  • שווי תכולה לרכושבעוד שתכולת הבית מבוטחת לפי ערכה, שווי תכולתה משפיע באופן ישיר על מחיר פרמיית הביטוח. תוכלו להזמין שמאי מטעם חברת הביטוח שיערוך סקר תכולה כדי לדייק את המחיר וכן כדי להימנע ממצב בו ישולם מחיר פרמיה גבוה על רכוש שאינו ברשותכם.
  • מטרת הביטוח – בדקו האם מדובר בביטוח דירה או לחלופין בביטוח דירה למשכנתא שכן לכל אחד מאלו פרמיות עם תנאים שונים.
  • הרחבות ביטוח שונות, נזקי מים, שימוש לעסק – בעוד שמחיר ביטוח הדירה עשוי לכלול הרחבות אשר חלקן חשובות והכרחיות וחלקן פחות, הוא גמיש במיוחד וניתן לשינוי. בכל מקרה, עליכם לוודא הימצאותן של הרחבות אלה שכן פעילות עסקית בדירה יכולה לשנות את מחיר הפרמיה, כמו גם את הפיצוי שישולם לכם במקרה של נזק. גם בעיות צנרת בבניין ישן ראוי שיהיו מבוטחות מאחר ותיקונן צפוי להיות יקר, אך במצב בו מדובר בבניין חדש ותקין, אין כל צורך לכלול אותן בביטוח. כמו כן במידה ובדירה ישנם פריטים בעל ערך רב או ששימושה ספציפי וייחודי, פרטי או עסקי, כדאי לדווח על כך לחברת הביטוח כדי שבבוא העת יהיה הפיצוי בהתאם.

אם כן, בכל הנוגע לביטוח דירה ולתכולתה, כדאי לגלות אחריות ולקדם את העניין מהר ככל הניתן. אין ספק כי השקט הנפשי שתקבלו עם הידיעה שבכל מקרה של נזק יהיה מאחוריכם גוף גדול שיספק את המענה הנדרש – יהיה שווה עבורכם יותר.

נכתב ע"י יובל בנר

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x