xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

איכוני השב"כ החלו לפועל בסופ"ש – אלפים כבר בבידוד

בעקבות הפעלה בכלי הטכנולוגי רבים נכנסו לבידוד. עומס במוקד הבריאות. ח"כ צביקה האוזר יו"ר ועדת החוץ והביטחון נכנס לבידוד
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום Pixabay)
אילוסטרציה (צילום Pixabay)

איכוני השב"כ לטלפונים הסלולריים חזרו לפעול כפי שפעלו בשיאו של הגל הקודם של וירוס הקורונה. רבים מהישראלים קיבלו הודעה להיכנס לבידוד בבית. הרבה מהאזרחים שקיבלו את ההודעות הללו ביקשו לערער עליהן ומתקשרים למוקד משרד הבריאות בטלפון.

אך בשל העומס הכבד על המוקד זמני המתנה היו ארוכים במיוחד, ואף הובילו לניתוקי שיחות. במשרד הבריאות מדגישים כי הם פועלים באופן מיידי לשיפור המענה, אבל בינתיים – כל אזרח שקיבל הודעה שמורה לו להיכנס לבידוד חייב להיכנס לבידוד באופן מיידי, כל עוד לא קיבל אישור רשמי המבטל את הצורך בבידוד הזה.

איכוני השב"כ החלו לפועל בעקבות משרד הבריאות בנוגע ליעילות במניעת שרשראות ההדבקה. ביום רביעי שעבר אושרו איכוני שב"כ לסלולרי של חולי קורונה במתכונת מוגבלת. המהלך אושר בקריאה שנייה ושלישית בכנסת, והוא תקף למשך שלושה שבועות בלבד.

בתוך כך יו"ר ועדת חוץ ובטחון, ח"כ צבי האוזר ייכנס לבידוד. בעקבות ההודעה על כך שמתמחה בלשכה המשפטית של ועדת חוץ ובטחון התגלה כחולה קורונה, לאחר התייעצות עם משרד הבריאות הומלץ לנקוט משנה זהירות ובשל כך יו"ר ועדת חוץ ובטחון, ח"כ צבי האוזר ייכנס לבידוד עד יום שני הבא.

המתמחה שהה בסביבתו של ח"כ צבי האוזר בזמן הדיונים על הצעת החוק הסמכת השב"כ לסייע במאמץ לצמצום התפשטות נגיף הקורונה ביום שני האחרון.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x