xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

איך תמלא הממשלה את ימיה \ פרשנות

כבר בימיה הראשונים של הממשלה נשמעו חריקות, והחריקות הגיעו עוד לפני שהממשלה התחילה לעבוד, האם יצליחו לעבוד יחד עם כל משקעי העבר? פרשנות.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

רק לפני עשרה ימים הושבעה הממשלה ומאז לא מפסיקים החריקות, החל מהראיון של גנץ שהרגיז את סביבת נתניהו בהצהרה שלא יחוקק "עוקף בגץ" אם נתניהו יפסל, המשיך ביועצו של גנץ שהצהיר כי גנץ יכנס לבלפור עוד לפני המועד המוסכם (תגובת הליכוד: שישתה כוס מים) ועד כותרת הראיון של מירי רגב בידיעות אחרונות "גנץ לא אפוי" שהלהיטה את הרוחות במחנה כחול לבן.

אמנם אחרי הראיון של רגב יצאה הודעת גינוי מהליכוד שקראה "לצו פיוס" אך מתחת לפני השטח התקבלו דיווחים שהמתקפה הייתה מתואמת עם רה"מ מתוך כוונה לערער את הממשלה כדי שהרוטציה לא תקוים.

אתמול, לאחר ציטוטי רגב נועדו גנץ ונתניהו לשיחה קשה שאחריה מסר גנץ למקורביו כי לא יסבול יותר התקפות מסביבת נתניהו, גם בכירי כחול לבן יצאו נגד בכירי הליכוד שתקפו את גנץ ואת בית המשפט.

קבינט הקורונה (צילום: קובי בן גדעון\ לע"מ)

לפי הימים האחרונים נראה שנתניהו אינו מעוניין לקיים את הרוטציה ורוצה לעורר מתח בין הצדדים שיכפה את פירוק הממשלה בעוד שנה וחצי, לדוגמא ההערות הלוחמניות של חברי כנסת מהליכוד נגד בית המשפט העליון כשמנגד עומד שר המשפטים אבי "נשמור על בגץ" ניסנקורן.

סביר להניח שמירי רגב לא הייתה מוכנה לכנות את גנץ "לא אפוי" אם הייתה מתכננת להיות שרת החוץ בממשלתו בקרוב, אנחנו טרם יודעים האם גנץ יהיה ראש הממשלה בתאריך הנקוב, אך מה שבטוח ששקט בממשלה הזו לא הולך להיות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x