xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

איך לתרום למי שבאמת זקוק לעזרה?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

תרומה, כך לפי מחקרים רבים, מעצימה מאוד גם את הצד הנותן וגם את הצד המקבל. על-מנת שהתרומה תהיה באמת מועילה, כדאי באופן טבעי לוודא שהצד המקבל באמת זקוק לעזרה. איך אפשר לדעת בוודאות שהזמן, הכסף, האנרגיות והרצון מתועלים למקום הנכון? הנה 3 דרכים לתרום נכון.

תרומה ישירה

דרך אחת לתרום שמי שבאמת צריך היא פעולה ישירה. לפני שנפרט מהן האפשרויות, כדאי לזכור שבמקרים רבים הצורך הוא לאו דווקא בכסף אלא בתשומת לב. כך לדוגמה מי שרוצה לשפר את חייהם של קשישים יכול להתנדב לפעילות בבית אבות בסביבה או אפילו למצוא אנשים מבוגרים שכמהים לחברה ולעזרה נוספת – למשל סיוע בקניות, לאו דווקא מבחינת המימון שלהן אלא בפן הלוגיסטי. יש גם מתנדבים שמארגנים מספר אנשים כדי לצבוע דירה שהוזנחה עקב הקושי של הקשיש לתחזק אותה, לבצע תיקונים קטנים וכו'.

סוג אחר של תרומה ישירה הוא העלאת המודעות לצורך מסוים. אם למשל ניקיון החופים ושמירה על בעלי החיים שבים חשובים לכם, אפשר לתרום כסף לעמותות שפועלות בתחום – ואפשר גם לארגן חברים בפייסבוק למבצע ניקיון בחוף הקרוב לבית שלכם, ותוך כדי גם לדבר עם המתרחצים על הנזקים שגורמת פסולת בחוף לבעלי חיים כמו צבי ים ואחרים.

עמותות אמינות

בישראל יש מספר רב מאוד של עמותות שפועלות למען הזולת – עשרות אלפי ארגונים ללא כוונת רווח שנשענים גם על תקצוב ממשלתי אבל בעיקר על תרומות ועל התנדבות. יחד עם זאת חשוב לזכור שלא כל העמותות זהות מבחינת רמת המחויבות שלהן לנתינה אמיתית. בחלק הארגונים ישנם גם עובדים בשכר, ולכן כדאי תמיד לבחון את אופן חלוקת המשאבים של העמותה.

באתר גיידסטאר שמפעיל משרד המשפטים ניתן למצוא מידע מפורט לגבי כל עמותה (ואם עמותה מסוימת לא מופיעה באתר, מומלץ שלא לתרום לה – לא כסף ולא זמן).

בין השאר תוכלו לדעת איזה חלק מההכנסות מוקדש להוצאות שכר ואיזה לפעילות עצמה, מהם יעדי העמותה, האם יש לה אישור ניהול תקין (חשוב מאוד!), כמה מתנדבים מסייעים לממש את מטרות העמותה, מהם אזורי הפעילות ועוד. על בסיס כל המידע הנ"ל תוכלו לדעת האם תרומה לעמותה מסוימת ו/או התנדבות לפעילויות שלה הן אכן תרומה למי שבאמת צריך.

פעילות מעצימה למען החלשים ביותר

כלל נוסף שעשוי לעזור לכם לוודא שהתרומה שלכם מניבה מקסימום תועלת אפשרית הוא לבחון עד כמה הגוף שלו אתם תורמים אכן מעצים את מקבלי העזרה. כך למשל עמותות שמשקיעות בחינוך ובפרט בעזרה מכל הסוגים לבני ובנות נוער מאוכלוסיות מוחלשות הן גופים שמעצימים מאוד את קהל היעד שלהם – בזכות העובדה שהם לא רק משפרים את ההווה אלא דואגים גם לעתיד.

באופן דומה, זהות מקבלי התרומות והעזרה חשובה גם היא. האוכלוסיות הזקוקות ביותר לעזרה הן משפחות מועטות יכולת ובפרט הילדים שבהן, קשישים ובעלי חיים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
17 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
17
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x