xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

איך להעסיק את הילדים בחופש הגדול בצל הקורונה?

נכנסים לישורת האחרונה של החופש הגדול - כיצד ניתן להמשיך ולהעסיק את הילדים בימים אלו בהם פעילויות הקיץ הרגילות וההמוניות פחות זמינות מבעבר בשל הקורונה?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ילדים בתקופת הקורונה ציור // קרדיט: freepik
ילדים בתקופת הקורונה ציור // קרדיט: freepik

חודשי יולי-אוגוסט מודל 2020 "נמתחים" בימים אלו עבור מרבית ההורים כמסטיק ארוך ודביק במיוחד שלעיסתו החלה איפשהו בחודש מרץ, עת ילדי ישראל עזבו את ספסל הלימודים ועברו למתכונת סגר ביתי, למידה מרחוק ובהמשך הקלות ואפשרויות שונות למפגשים במעטפת מגבלות של ריחוק חברתי.

למרות החופש המתמשך והארוך מהרגיל, לצד אי הוודאות הקיימת לגבי הצפוי לבוא, במשפחות רבות בחרו להבדיל את החופש הגדול מן החופש הכפוי שהיה מנת חלקם של הילדים (שלא התלוננו כמובן), במטרה להעשיר את זמנם במגוון פעילויות פנאי, למרות המגבלות והשמיים הסגורים. בילויי הקיץ המוכרים והאהובים משנים עברו דוגמת ביקור בבתי קולנוע ובילוי בפארקי מים ושעשועים אף היו זמינים פחות מהרגיל הקיץ, אולם חופי הים היו ועודם אפשרות הבילוי המוצלחת ביותר באוויר הפתוח ואהובים במיוחד על הילדים. אך עדיין נותרו שעות רבות במרחב הביתי, בהם נדרשים ההורים להעסיק את ילדיהם, כאשר אם ניתן ללמוד דבר מרכזי מה מתקופת הסגר, הוא לקיחת הדברים בפרופורציות כחוויה ייחודית בעלת לא מעט יתרונות – כך למשל חזרו לחיינו ותפסו מקום משמעותי יותר אפשרויות תעסוקה ביתיות לילדים כמו:

  1. יצירה – המונח "יצירה" עשוי לאיים מעט על הורים חובבי ניקיון וסדר, אולם עם היערכות מתאימה ניתן גם לייצר פעילות יצירה מהנה לילדים וגם להותיר את הבית במצב סביר למדי. כך למשל מומלץ לקבוע אזור יצירה מוגדר ולאבזר אותו בהתאם למטרות עם חרוזים, מדבקות, צבעים, דפים, גזרי עיתונים ישנים, מנקי מקטרות צבעוניים ושלל אפשרויות נוספות. בכל חנות כלי כתיבה וציוד משרדי תוכלו למצוא מגוון אפשרויות יצירה שיוכלו להעסיק את הילדים במשך שעות. ניתן ואף רצוי למצוא סרטוני יצירה ברשת לפעילויות מותאמות לגיל הילדים, כך גם הטאבלט/הנייד יסייעו בתהליך והילדים ייהנו מפעילות יצירתית ומיוחדת.
  2. חוברות – בעבר הלא רחוק ממש נהגו המורים להטיל על הילדים לבצע מטלות בחוברות עבודה מיוחדות לחופש הגדול, מה שהפך עם השנים להמלצה מנומסת בלבד. יחד עם זאת, בימים אלו כדאי מאוד לרכוש מספר חוברות עבודה לילדים שיהוו תחליף עבורם, לפחות חלק מהזמן, למסך הטלוויזיה. ניתן בין היתר לבחור בחוברות למידה והעשרה חווייתיות במגוון תחומי לימוד במטרה לשמר יכולות אישיות, חשיבה עצמאית וידע תואם גיל לכל ילד. לצד חוברות עבודה במקצועות הליבה כמו שפה, חשבון ואנגלית, מומלץ גם לרכוש חוברות וערכות לימוד בנושאים כמו מדעים, טכנולוגיה ותחומי עניין נוספים בהתאם לרצון הילד.
  3. ספרים – לעתים נראה כי מדובר בתחביב ישן נושן אשר נשכח מן העולם, אולם חנויות ספרים רבות בישראל, במיוחד בתקופת הקורונה, יעידו אחרת. קריאת ספרים מסייעת לילדים בפיתוח של אוצר המילים וכושר הביטוי, בהעשרת הדמיון ובעיקר מעודדת יכולות למידה אקטיבית. כדאי ונכון לבחור יחד עם הילד ספרי קריאה בהתאם לתחומי העניין שלו, להקפיד על זמני קריאה קבועים לפחות בהתחלה, ולשוחח עם הילד אודות הספרים אותם הוא קורא. ילדים צעירים אשר חלק נוטים לסרב לקרוא, ניתן לעודד את הקריאה באמצעות ספרים קצרים מתוך עולמות תוכן מוכרים (סדרות טלוויזיה בהם הם צופים) וכן באמצעות משא ומתן "מחושב" לדוגמא שעת מחשב או בילוי בגינה כנגד כל שעת קריאה…

מלבד כל אלו פעילויות נוספות לדוגמת הכנה משותפת של ארוחות, הרכבה משותפת של פאזל מאתגר ומשחקי קופסא עשויים בהחלט למלא את הזמן בהנאה מרובה עד לחודש ספטמבר המיוחל ואולי גם לאחר מכן.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x