xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

איטליה: שיא של 3 חודשים במספר הנדבקים

האיטלקים בלמו את התפשטות הקורונה כשהטילו סגר שנמשך 10 שבועות. עכשיו, בשיא חופשת הקיץ וכשהרחובות מלאים; מספר הנדבקים עולה בהדרגה. היום דיווחה המדינה על 1,071 נדבקים.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
Pixabay
Pixabay

איטליה היא אחת המדינות האירופיות שנפגעו בצורה הקשה ביותר מנגיף הקורונה. יותר מ-35,000 מתו מהנגיף. השיא במספר הקורבנות ביממה היה בחודשים מרץ ואפריל. הסגר שהוטל ברחבי המדינה הצליח לבלום את התפשטות המגפה.

אתמול, משרד הבריאות האיטלקי הודיע שביממה האחרונה אובחנו במדינה 1,071 נדבקים בקורונה. זו הפעם הראשונה מאז חודש מאי שבה מדווחת איטליה על יותר מאלף נדבקים חדשים ביממה. במהלך מאי הסירה איטליה חלק מההגבלות המחמירות שהוטלו על תושביה.

למרות העלייה בנדבקים מספר המתים מהנגיף נמוך ובדרך כלל מדובר במספר חד ספרתי. היום דווח על שלושה מתים מקורונה, אתמול על תשעה ובחמישי על שישה שמתו מהנגיף. מספר הנדבקים החדשים באיטליה עדיין נמוך משמעותית בהשוואה לספרד וצרפת.

המחוז שבו מספר הנדבקים החדשים הוא הגבוה ביותר הוא לאציו באזור רומא. היום אובחנו שם 215 נדבקים בקורונה. 60% מהנדבקים הם תושבים שחזרו מחופשת הקיץ באזורים אחרים באיטליה ובחו"ל, כך לפי משרד הבריאות האזורי. בוונטו ולומברדיה, שניים מהמחוזות שנפגעו בצורה הקשה ביותר בתחילת התפרצות הקורונה, דיווחו היום על 160 ו-185 נדבקים בהתאמה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x