xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

איטליה מרחיבה את המגבלות

זינוק במספר הנדבקים במדינה שכבר חטפה מכה קשה מהנגיף, הוביל את הממשלה המקומית לנקוט בצעדים משמעותיים יותר; חובת עטיית מסכות בשטחים ציבוריים, מקומות בילוי ייסגרו.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום Pixabay)
אילוסטרציה (צילום Pixabay)

בימים האחרונים נרשמה עלייה בשיעורי התחלואה במדינה, שמדאיגה מאוד את ההנהגה המקומית. הממשלה החליטה אתמול (ראשון) לחייב עטיית מסכות במקומות ציבוריים, והורתה על סגירת מקומות בילוי המוניים – שמהווים מוקד הדבקה.

כזכור בגל הראשון איטליה הייתה בין מוקדי ההתפרצות המרכזיים שנגיף הכה קשה. מאז ההתפרצות נבלמה, אך יש חשש שזה יחזור בגל השני.

המצב הביא את השרים והפקידים הבכירים באיטליה להתכנס לישיבה דחופה – בשל הנתונים המצביעים על עלייה ברף התחלואה בקורונה. אתמול אובחנו 479 נדבקים חדשים ברחבי המדינה, ונרשמו מקרי מוות מקורונה. בעקבות המצב, הוחלט לחייב את האזרחים לעטות מסכות באזורים ציבוריים שבהם לא ניתן לשמור על ריחוק חברתי, בכל יום בין השעות 18:00 ל-6:00.

על פי הנתונים, חלק מהמקרים המאומתים הגיעו לאיטליה כמיובאים ממדינות אחרות. לכן, גם בנמל התעופה החליטו על מדיניות מהודקת יותר: נוסעים המגיעים לנמל התעופה פיומיצ'ינו ברומא, מהמדינות קרואטיה, יוון, מלטה וספרד – מחויבים לבצע בדיקת קורונה באופן מיידי או עד 48 שעות מנחיתתם.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x