xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

איחוד האמירויות עונה לאיראן: "אנחנו ריבונים"

המתח במפרץ הפרסי גובר בעקבות ההסכם בין ישראל לאמירויות. אחרי שנשיא איראן כינה את המדינה השכנה "אויבת העולם המוסלמי", באבו דאבי נזפו בשגריר האיראני
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מגדל בורג' חליפה דובאי: צילום Pixabay
מגדל בורג' חליפה דובאי: צילום Pixabay

לאחר נאומו של איראן על הסכם השלום עם ישראל, הרוחות געשו באיחוד האמירויות: "בלתי מקובל ומסית, ובעל השלכות מסוכנות לביטחון והיציבות במפרץ הפרסי"

כאמור אמש חסן רוחאני, נשיא איראן נאם בטלוויזיה נגד הסכם השלום של איחוד האמירויות עם ישראל: "זו בגידה מוחלטת בעם הפלסטיני, המדינה השכנה הזו הפכה את עצמה לאויב עבור מדינות האזור והעולם המוסלמי והפכה להיות חברה של הישות הציונית".

נאומו של רוחאני עורר בהמשך הודעת גינוי גם ממזכירות מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ, גוף שבו חברות לצד האמירויות כוויית, סעודיה, עומאן, בחריין וקטאר. במזכירות של המועצה גינו את מה שכינו "האיומים" שהשמיעו רוחאני ובכירים אחרים בטהרן כלפי איחוד האמירויות.

איום כלפי האמירויות השמיע הבוקר גם הרמטכ"ל האיראני, הגנרל מוחמד בגהארי, שאמר כי מעתה גישתה של הרפובליקה האיסלאמית כלפי האמירויות תהיה שונה. "הגישה של טהרן לאיחוד האמירויות תשתנה. אם משהו יקרה באזור המפרץ הפרסי ואם ייגרם נזק לביטחון הלאומי שלנו, לא משנה כמה קטן הוא יהיה, אנחנו נראה באיחוד האמירויות האחראית לכך ולא נסבול את זה". 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x