xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

איגוד האולמות: "מכת מוות לאולמות"

לאחר הצהרת נתניה הערב (חמישי), איגוד בעלי האולמות מגיבים: "ממשלת ישראל סגרת? תפצי"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מסיבה אילוסטרציה (צילום Pixabay)
מסיבה אילוסטרציה (צילום Pixabay)

בעקבות עליה דרמטית בנדבקי הקורונה, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אלדשטיין, נשאו הצהרה לתקשורת, ופירסמו את ההנחיות החדשות.

אחת ההנחיות, היא הגבלה של עד 50 איש באולמות האירועים – מה שאומר סגירת האולמות. בעלי האולמות, שרק התחילו להרוויח לפני כמה שבועות, מבינים מדוע צריך לסגור, אך דורשים פיצוים.

"משמעותה סגירת האולמות" מגיבים איגוד האולמות על ההחלטה "לאחר חודשים של גסיסה היא מכת מוות על ענף האירועים, אנו קוראים לממשלת ישראל סגרת?תפצי. לא עוד תוכניות ארוכות טווח, ולא עוד הבטחות ועדות – אנו דורשים כסף בכיסים שיחלץ 150 אלף עובדי תעשיה מהאסון"

שר הבריאות, יולי אלדשטיין התייחס לצימצום האירועים "לבי עם הזוגות הצעירים ובעלי השמחות, אבל אני חייב לקבוע שהאירועים הללו הפכו למוקדי הדבקה. יש ערים שלמות שהפכו למוקד הדבקה בעקבות אירוע משמח אחד. אז לצערי אין ברירה, אנחנו חייבים לצמצם את הנוכחות באולמות וברים כדי למנוע התפשטות", אמר אדלשטיין.

נתניהו גם התייחס להגבלות החדשות, ואומר "בתחילת השבוע, עמדנו על 400 נדבקים ביום – והיום אנחנו קרובים ל-1000. השיא הקודם היה כמעט 700 והיום אנחנו כבר ב-1000", הדגיש ראש הממשלה, "מי שאומר 'אבל אין חולים קשים' – בהתחלה זה באמת היה ככה, אבל הם מדביקים את הקצב ביחד עם הנדבקים. הנתונים הללו הם חדים וברורים והם אינם משאירים לנו ברירה. אנחנו חייבים לחזור למציאות של הגבלות כדי לשטח את העקומה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x