xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אחרי הרעלת נבלני: מבחן לפוטין בבחירות המקומיות

ברוסיה מתקיימות בחירות ל-18 מושלים ונציגים בפרלמנטים מקומיים, מועצות עירוניות וגופים מוניציפליים; מקורביו של מנהיג האופוזיציה המאושפז בגרמניה מקווים לערער על אחיזת מפלגת השלטון. "אנשים רוצים משהו חדש"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
רוסיה אילוסטרציה צילום Pixabay
רוסיה אילוסטרציה צילום Pixabay

אזרחי רוסיה מצביעים היום (ראשון) בבחירות מקומיות, שתוצאותיהן עשויות לשקף חוסר שביעות רצון ממפלגת השלטון אחרי הרעלתו של מנהיג האופוזיציה אלכסיי נבלני. 

המפלגה, שתומכת בנשיא ולדימיר פוטין, שולטת במחוזות הנפרסים על פני 11 אזורי זמן שונים, אבל הבחירות מתקיימות בזמן של תסכול ציבורי משנים של ירידה בהכנסות ומהטיפול של הממשלה במגיפת הקורונה.

כאמור נבלני, יו"ר האופוזיציה שקרס בחודש שעבר, בעקבות חשיפה לגז עצבים. הצוות של נבלני רשם עשרות מועמדים בבחירות למועצות בעיר נובוסיבירסק, העיר השלישית בגודלה ברוסיה מבחינת תושבים, ובטומסק, עיר של סטודנטים בת כחצי מיליון תושבים.

פטיב, בן 32, אחד משני תומכיו של נבלני המתמודד בטומסק, אמר: "לאנשים נמאס לשמוע הבטחות לעתיד טוב יותר אם יצביעו עבורים. חמש שנים עברו, והכול נשאר בדיוק אותו הדבר"

אחד הבוחרים, סטודנט מהעיר טומסק שהזדהה רק בשם אלכסנדר, אמר כי הוא הצביע לקסניה פדייבה, המועמדת השנייה מטעם הצוות של נבלני. "אני חושב שככה זה בכל המחוזות. אני בספק אם זה שונה במקומות אחרים. אנשים רוצים משהו חדש", אמר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
17 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
17
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x