xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אחרי הרעלת יו"ר האופוזיציה: עוד מקרה נגד פעיל שתוקף את פוטין

איגור ז'וקוב, שהיה ממובילי המחאה נגד הקרמלין בשנה שעברה, נמצא מדמם בפתח ביתו אחרי שהותקף על ידי שני אנשים: התקיפה שלו מגיעה כשבועיים אחרי הרעלתו של נבלני, מבקרו החריף ביותר של פוטין
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
רוסיה אילוסטרציה. (צילום Pixabay)
רוסיה אילוסטרציה. (צילום Pixabay)

היום (שני) משטרת מוסקבה פתחה בחקירה פלילית לאחר שפעיל אופוזיציה ובלוג פוליטי הוכה אתמול מחוץ לביתו. שמו של הפעיל הוא איגור ז'וקוב, סטודנט בן 22, שהיה דמות מובילה בהפגנות הגדולות נגד הממשלה בשנה שעברה.

הוא פונה לבית החולים אחרי שהותקף על ידי שני אנשים מחוץ לדירתו שבמערב מוסקבה, כך לפי מכריו. הם פרסמו ברשתות החברתיות תמונות של פניו המדממות המלאות בחבורות ופציעות. תקיפתו מגיעה כשבועיים לאחר שמתנגד שלטון אחר, אלכסיי נבלני, שהתמוטט באופן פתאומי ולפי החשד הורעל.

משטרת מוסקבה אמרה כי היא מנסה לאתר את תוקפיו של ז'וקוב, שלפי מכריו נמלטו מהזירה על קורקינט. העונש המירבי שלהם, אם ייעצרו ויורשעו, הוא שנתיים מאסר. דובר הקרמלין, דימיטרי פסקוב, אמר כי הוא מקווה שתוקפיו של ז'וקוב יימצאו וייענשו.

באירופה גינו את התקיפה, אחת מני רבות נגד אנשי אופוזיציה ברוסיה. "אנחנו מאחלים לו החלמה מהירה ואנחנו מצפים שהאחראים למתקפה האכזרית והפחדנית יועמדו לדין במהירות האפשרית", אמר דובר הנציבות האירופית, פיטר סטאנו. הוא אמר כי נראה שזה חלק מ"מגמה שלילית מאוד של זכויות האדם ברוסיה" ומתקיפות של מתנגדי משטר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x