xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אחותו של טראמפ: "אין לדונלד עקרונות"

בתשובה לשאלת הוושינגטון פוסט כיצד ידעה שהנשיא שילם למישהו שייבחן במקומו, חשפה מרי טראמפ כי הקליטה בחשאי 15 שעות של שיחות פנים אל פנים עם אחותו של הנשיא, בארי, בשנים 2018 ו-2019. היא העבירה לידי הוושינגטון פוסט תסריטים וקטעי שמע שמעולם לא פורסמו, הכוללים חילופי דברים שאינם בספרה; "כל מה שחשוב לו זה לפנות למצביעים שלו"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ (צילום הבית הלבן)
הנשיא טראמפ (צילום הבית הלבן)

אחותו הגדולה של נשיא ארצות הברית, מרי אן טראמפ-בארי, הוקלטה בחשאי תוקפת אותו ואת אופיו בחריפות על ידי אחייניתו של הנשיא. בתמלילים של השיחה שפורסמו ב'וושינגטון פוסט', נחשף מה חושבת עליו אחותו הגדולה שכיהנה בעברה כשופטת פדרלית. "כל מה שהוא רוצה לעשות זה לפנות לבייס שלו", אמרה. "אין לו עקרונות לאף אחד".

טראמפ-בארי בת ה-83, נדהמה מהאופן שבו אחיה בן ה-74 פעל כנשיא ארצות הברית. "הציוצים שלו ארורים ושקריים, אוי אלוהים", נשמעה בהקלטה. "אני מדברת בחופשיות, אבל את יודעת, שינוי הסיפורים, חוסר ההכנה, השקר. לעזאזל". 

מרי טראמפ, אחייניתו של הנשיא, פרסמה ספר על דודה הנשיא ובו חשפה חלקים שונים מחייה והתנהלותו של דונלד טראמפ במהלך השנים. אחת הטענות בספר היא שטראמפ שילם לחבר כדי שיעשה בשבילו את מבחן הכניסה לאוניברסיטה, כדי שיצליח להתקבל לאוניברסיטת פנסילבניה. בספר היא אינה מציינת שגילתה את המידע בזמן שהקליטה שיחות עם דודתה. 

בתשובה לשאלת ה'וושינגטון פוסט' כיצד ידעה שהנשיא שילם למישהו שייבחן במקומו, חשפה מרי טראמפ כי הקליטה בחשאי 15 שעות של שיחות פנים אל פנים עם אחותו של הנשיא, בארי, בשנים 2018 ו-2019. היא העבירה לידי ה'וושינגטון פוסט' תסריטים וקטעי שמע שמעולם לא פורסמו, הכוללים חילופי דברים שאינם בספרה. 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x