xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אזרחות אמריקאית או גרין קארד? מה זה אומר ולמה זה כדאי?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

ארצות הברית, גם אחרי כל המשברים היא עדיין ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות. דווקא בימים של משבר כמות ההזדמנויות גדלה ואלה הופכות יותר נגישות מאי פעם, במקרים מסוימים. כידוע, היכולת לחיות ולעבוד בארצות הברית הינה יכולת מאד מוגבלת ואחת הסיבות לפריחה המתמשכת, גם בימים גשומים, של ארצות הברית, שעד היום מכתיבה את כלכלות העולם כולו, היא הביצור היחסי שלה. רק אזרחי ארצות הברית יכולים ליהנות מהשפע שיש לה בתוך הבית, או מי שיש לו גרין קארד.

אז מה זה גרין קארד ומה ההבדל בין אזרחות מלאה בארצות הברית?

בקצרה, בעלי גרין קארד מחויבים להזדהות ולשאת עמם תעודה שמאמתת את הסטטוס שלהם מבחינת ארצות הברית, בעוד שאזרחים לא. גרין קארד הינה אשרת שהות לטווח ארוך שמוענקת לאנשים שאינם אזרחי ארצות הברית ומעוניינים להתגורר בארצות הברית. באופן כללי, כמעט כל הזכויות שישנן לאזרחי ארצות הברית מגיעים גם לבעלי אשרת השהות שלעיתים מצטרפת אליה גם אשרת עבודה. למעשה ובאופן כללי, גרין קארד מעניק לבעליו זכויות זהות לאלו שמעניקה אזרחות אמריקאית. זאת ועוד, ויזה לארה"ב מעניקה כניסה למדינה ואפילו ניתן לקבל כניסה לשהות ארוכה יחסית וגם אישור עבודה, אבל ויזה מעניקה אשרה מוגבלת הן לשהות והן לעבודה ולרוב ויזת עבודה תהיה מוגבלת לסוג עבודה כזה או אחר. גרין קארד לעומת זאת מעניק אישור עבודה באופן כללי, לכל עיסוק אותו ירצה בעל האשרה.

באופן כללי, גרין קארד נחלק לשניים ומתייחס לשהות וכן מתייחס לעבודה. תנאים לקבל גרין קארד יכולים להיות הגשת בקשה מיוחדת על רקע קשר משפחתי, רילוקיישן או בעקבות תחום עיסוק ספציפי.  בנוסף, ניתן לזכות בגרין קארד גם באמצעות השתתפות בהגרלה.

איך מתנהל תהליך של קבלת גרין קארד

כמו כל תהליך ביורוקרטי ובפרט כאשר מדובר על תהליך ביורוקרטי מול ארצות הברית חשוב להצטייד בסבלנות יתרה. למעשה, בגלל המורכבות של התהליך מומלץ בחום להצטייד בסיוע מקצועי הן בצד הישראלי והן בצד האמריקאי. התהליך בכללותו כולל עמידה בתנאי סף, מילוי פרטי הבקשה, עמידה בראיון אישי שמתנהל במשרדי השגרירות והמתנה לתשובה, בתקווה שזו תאושר. כמובן שבתהליך ארוך ומורכב קיימת סבירות גבוהה יותר להיפסל בתהליך, בנוסף לדרישה למלא את כל הפרטים באנגלית, כך שבהחלט הדרך היעילה והמהירה ביותר להבטיח פירות מתהליך של הגשת בקשה לגרין קארד היא בעצמאות חברה שמתמחה במתן שירות בנושא.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
26/11/2023 18:28

Thank you very much for sharing, I learned a lot from your article. Very cool. Thanks. nimabi

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x