xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אושר סופית: הגדלת הקנס על אי עטיית מסכה מ–200 ל-500 ₪

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון וקיום תוקפן של תקנות שעת חירום (נגיף הקורונה החדש – אכיפה) (תיקון), התש"ף-2020
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
Pixabay
Pixabay

גובה הקנס המינהלי בגין אי עטיית מסכה עלה מ-200 ל-500 שקלים, נקבע כי עבירה זו תוכל להיאכף לא רק על ידי שוטר אלא גם על ידי מפקחים שהם עובדי המדינה, פקחי רשות הטבע והגנים, עובדי רשות מקומית ופקחים עירוניים.

לגבי עבירות מינהליות נוספות הקשורות לפתיחה של עסקים, הוצע לאפשר המצאה של הודעה על הטלת הקנס גם בדרך של מסירה לאחראי על המקום או העסק, בנוסף לשליחתה בדואר רשום למפעיל.

בדברי ההסבר להצעה נכתב: "בשל העלייה ברמת התחלואה בתקופה האחרונה ואי–ציות להוראות שמטרתן מניעת הדבקה בנגיף ובין השאר החובה לעטות מסכה, מוצע לתקן את חוק האכיפה ולקבוע הוראות שמטרתן ייעול והגברה של האכיפה."

יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר הציג את ההצעה ואמר: "על אף המחלוקת בעניין הזה, לאור העמדה של גורמי המקצוע במשרד הבריאות והמל"ל אישרה הוועדה כי אין מנוס מצעדים אלה, כדי למגר את התופעה המסוכנת של אי עטיית מסכה. אני מקווה שעצם העלאת הקנס והגברת הפיקוח תהווה גורם הרתעה ושלא יהיה צורך בהטלת קנסות בסכומים אלה במיוחד בתקופה כלכלית קשה."

ח"כ יואב סגלוביץ': "המלצנו לעשות שתהיה קופה שכל הקנסות האלה הולכים לכל מי שנפגע בקורונה, אבל לא קיבלתם את ההמלצה אז היא הולכת לרשויות המקומיות. ובחלק מהמקומות יש שם אכיפת יתר בלתי מקצועית ובלתי עניינית."

ח"כ אלי אבידר: "הלכתם והסכמתם להכניס פקחים עירוניים, מה עשיתם לציבור? לקחתם פקחים עירוניים שאין להם מושג איך להתנהל ונתתם להם סמכויות שיטור, הפכתם אותנו למדינת משטרה. הטירוף הזה ייפסק כאשר נתניהו יצא לנבצרות".

בקריאה שלישית תמכו 34 אל מול 24 מתנגדים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x