xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אושר בטרומית – סוף לחגיגה בחברות הביטוח

הצע"ח של יו"ר סיעת ש"ס בכנסת חה"כ מיכאל מלכיאלי הקובעת כי "חברות הביטוח ישלמו למבוטחים את תגמולי הביטוח באותו אמצעי תשלום בו שולמו דמי הביטוח" אושרה במליאת הכנסת 'פה אחד' בקריאה טרומית, והועברה לוועדת חוקה חוק ומשפט לשם הכנתה לקריאה ראשונה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בכל שנה מאבדים מבוטחים סכום של 100 מיליון שקלים עקב המחאות שחברות הביטוח שולחות למבוטחיהן ושאינן מגיעות ליעדן. כתוצאה מכך חברות הביטוח מותירות בידיהן מאות מיליוני שקלים השייכים לציבור, בלא לעשות מאמצים אמיתיים להחזיר את הכסף לציבור.

פרמיות הביטוח נגבות על ידי חברות הביטוח באמצעות כרטיס אשראי או בהוראת קבע, אך כשהן צריכות להעביר כספים למבוטחיהן הן עושות כן באמצעות המחאות במשלוח בדואר.

בנוסף, הן מגבילות את תוקף ההמחאות ל–60 עד 90 ימים. מכיוון שבידי החברות נמצאים פרטי כרטיסי האשראי או הוראות הקבע של לקוחותיהן יש בפניהן דרכים פשוטות לשלם למבוטחיהן, אשר יבטיחו את הגעת הכסף לידי המבוטחים.

לפיכך, קובעת הצעת החוק, כי חברות הביטוח ישלמו את תגמולי הביטוח באותו אמצעי תשלום בו שולמו דמי הביטוח כדי להבטיח את הגעת התגמולים למבוטחים.

כמו כן, קובעת ההצעה כי במידה ולא ניתן יהיה לאתר את הלקוחות במאמץ סביר ייאלצו החברות לפנות לאפוטרופוס הכללי וליידע אותו בדבר הכספים המוחזקים על ידן.

חה"כ מלכיאלי "הצע"ח חברתית ראשונה במעלה, ובשורה גדולה למבוטחים, נמשיך בחקיקה מאסיבית לתועלת הציבור".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x