xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אושרו אירועים עד 250 איש, ללא עמידה וללא ריקודים

מספר המשתתפים במופעים לא יעלה על 250 איש, ועד לתפוסה מרבית של 75% מנפח האולם בו מתקיים המופע. בשלב זה אין היתר לקיים מופעים בעמידה ולא יתאפשר אירוע הכולל ריקוד של הצופים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בהמשך להחלטת קבינט הקורונה, הוחלט כי החל מהיום, יום שישי ה-19 ביוני 2020, יתאפשר לקיים מגוון רחב של מופעים, קונצרטים, הצגות תאטרון והקרנות סרטים לקהל הרחב באולמות התרבות ובבתי הקולנוע ברחבי הארץ. מספר המשתתפים במופעים לא יעלה על 250 איש, ועד לתפוסה מרבית של 75% מנפח האולם בו מתקיים המופע. בשלב זה אין היתר לקיים מופעים בעמידה ולא יתאפשר אירוע הכולל ריקוד של הצופים.

למנכ"ל משרד התרבות והספורט, רז פרויליך, הסמכות להתיר מספר צופים הגבוה מ-250 ועד 500, ובלבד שמספרם לא יעלה על 75% מתפוסת המקום. אולמות המבקשים לערוך מופעים עבור קהל העולה על 250 איש (ולא יותר מ-500 איש), רשאים להגיש בקשה באמצעות אתר משרד התרבות והספורט.

מכירת כרטיסי הכניסה למופעים תעשה מראש, באמצעות הזמנה טלפונית או דיגיטלית, למושבים מסומנים בלבד. לאורך כל זמן השהות באולם, קהל הצופים והסדרנים יעטו מסיכות, ולא יתקיימו הפסקות במהלך המופע. מספרי הטלפון של קהל הצופים יישמרו בהתאם למקומות הישיבה המסומנים, לתקופה של 20 ימים. פרטים אלה יימסרו לבקשת נציג משרד הבריאות, במקרה שיתברר כי שהה חולה קורונה במופע, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. יודגש כי הפרת החובה של מפעיל אולם בקיום כללי ההפעלה תהווה עבירה פלילית.

משרד התרבות והספורט מודיע: אנו שבים ומזכירים לציבור כי על כולנו להקפיד על שלושה כללים בסיסיים: עטיית מסיכה, ריחוק פיזי ושמירה על היגיינה. במאמץ משותף ובאחריות אישית וציבורית נוכל להתמודד עם העלייה במספר החולים ולמנוע את התפשטות נגיף הקורונה בישראל.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x