xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אוקראינה: אנדרטה לזכר נרצחי הפוגרומים בעיר טטייב

כארבעת אלפים מיהודי העיר טטייב הי"ד נרצחו בפרעות פטליורה ועתה לראשונה נחנכה אנדרטה לזכרם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
האנדרטה בעיר טטייב
האנדרטה בעיר טטייב

בעיר טטייב שבאזור קייב, נחנכה האנדרטה האוקראינית הראשונה לקרבנות הפוגרומים היהודים במלחמת האזרחים בשנים תרע"ח-תר"פ. באותם השנים הושמדו כ-4,000 יהודים בעיירה, הי"ד.

בקהילה היהודית הדגישו כי מדובר ספציפית על קורבנות הפוגרומים ולא על השואה. שכן ישנם הרבה אנדרטות הנצחה על השואה באוקראינה, כולל בעיר טטייב. אך כעת בפעם הראשונה הוקמה אנדרטה לזכר קורבנות הפוגרומים באוקראינה.

כידוע, במהלך מלחמת האזרחים ברוסיה, הייתה אוקראינה לזירת מלחמה בין כמה צבאות שונים, שכולם ערכו מעשי טבח ביהודים, רח"ל. לפחות 50,000 יהודים נרצחו הי"ד, ורבים עונו, במאורעות שנודעו כפרעות פטליורה.

פרויקט האנדרטה בוצע בתמיכת ראש העירייה, רומן מייסטרוק, וראש הארגון הציבורי "אודינה גרומדה – אודינה מטא" אלכסנדר קוטרובה. האנדרטה נחנכה בשטח בית הקברות היהודי לשעבר.

"לראשונה שמעתי על ההיסטוריה היהודית של העיר והזדעזעתי. לפני מאה שנה העיר נהרסה למעשה בפוגרום. ההלם היה מעורב בהפתעה מכיוון שעד כה לא היה אפילו שום סימן בטטייב שהזכיר את אותם אירועים נוראיים". אמר ראש העירייה בנאומו.

עוד סיפר ראש העירייה כי "פעם טטייב הייתה עיירה יהודית – שכן מעל 80% מהתושבים היו יהודים. עם זאת, במשך שנים רבות לא היו בעיר יהודים כלל. הפוגרום שאורגן על ידי המפקד אוברק קורבסקי, השמיד שלושה רבעים מהקהילה דאז – 4,000 איש".

"כשבנינו את האנדרטה, ילדים רבים הסתובבו סביבנו", אמר ראש העירייה. "הם באמת מתעניינים בסיפור הזה. ואם הילדים האלה לא סתם קוראים את הכתובות באנדרטה, אלא מסיקים מסקנות, אז לא הכל אבוד בעיר שלנו ויש תקווה לדור הצעיר".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x