xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אוקראינה: אישה בת 51 נעצרה לאחר שחפרה בור סמוך לכלא כדי לחלץ את בנה הרוצח

אשה בת 51 נעצרה לאחר ניסיון נועז לחפור מנהרה באורך עשרה מטרים כדי לשחרר את בנה הרוצח מהכלא באוקראינה, האישה נעצרה לאחר שהספיקה לחפור שלושה מטרים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שוטרים באוקראינה: צילום משטרת אוקראינה
שוטרים באוקראינה: צילום משטרת אוקראינה

האישה בת 51, ששמה לא פורסם שכרה בית סמוך לכלא בדרום זאפוריז'יה, שם מרצה בנה מאסר עולם. לאחר מכן היא השתמשה באת ומעדר כדי לחפור מנהרה בעומק של עשרה מטרים בשדה, ומשם תכננה לחפור ממש מתחת חומות הכלא.

היא חפרה רק בלילות כדי לא למשוך תשומת לב באתר החפירות, היא הגיעה למקום בקלנועית חשמלית שקטה. כך סיפר שומר בכלא לתקשורת המקומית: "הייתה לה סוג של עגלה, חתיכת דיקט עם גלגלים קטנים, כדי שתוכל להשליך את האדמה". האדמה הושלכה בסמוך למוסך שלא נעשה בו שימוש, קרוב למקום בו נמצא אתר החפירות.

האישה העבירה כשלושה טונות אדמה בזמן שנתפסה ונעצרה, שלושה שבועות לאחר שהחלה את הפרויקט שלה. במהלך היום האישה נשארה בבית כדי לא למשוך תשומת לב בחוץ. כאשר תחנת הטלוויזיה האוקראינית TSN הראתה תמונה שלה בפני בעל חנות סמוך, הוא לא זיהה אותה, במהלך חיפוש בבית השכור, המשטרה מצאה כלי חפירה. האישה זכתה לשבחים מאוקראיניים ברשתות. "זו אם אמיתית – לא מאלה שמפקירים את ילדיהם".

"היא לעולם לא היתה מגיעה אפילו לחומת הכלא, אבל גם אם היית עושה זאת, ניסיון הבריחה לא היה יוצא לפועל" כך אמרו סוהרים במקום. לאחר שכל פעולות החקירה, יסתיימו, האם לעולם לא תפגוש את בנה, כי הוא תרצה את עונשה בכלא נשים. בעוד בנה שפוט למאסר עולם

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x