xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אוסטרליה: שלושה מיליארד בעלי חיים נפגעו מהשריפה האחרונה

השריפה האחרונה באוסטרליה שהייתה הרסנית מאד, פגעה בבעלי חיים, מכל הסוגים והמינים, מבין בעלי החיים, הזוחלים נפגעו קשה ביותר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
יער אילוסטרציה צילום Pixabay
יער אילוסטרציה צילום Pixabay

אנשי טבע באוסטרליה אומרים כי זה "אחד מאסונות חיות הבר הקשים בהיסטוריה המודרנית."

שריפות חסרות תקדים הרסו באוסטרליה ב-2019 וב-2020 הרגו או עקרו מביתם הטבעי כמעט שלושה מיליארד בעלי חיים, על פי דו"ח שפורסם ביום שלישי באוסטרליה.

על פי מדענים מכמה אוניברסיטאות באוסטרליה, עולה כי הלהבות השפיעו על כ-143 מיליון יונקים, 2.46 מיליארד זוחלים, 180 מיליון ציפורים, ו-51 מיליון צפרדעים.

בדו"ח שהוזמן על ידי הקרן העולמית לטבע (WWF), לא היה פירוט של כמה בעלי חיים מתו, אולם "הסיכויים לאלה שנמלטו מהשריפות ככל הנראה לא היו גדולים, מכיוון שאיבדו מקורות מזון, בית גידול מקומי ומסתור מפני טורפים", כך אמר אחד ממחברי הדו"ח, כריס דיקמן.

השריפות ששטפו את אוסטרליה בין סוף 2019 לתחילת 2020 השחירו 115,000 קמ"ר של שיח יערות, והביאו למותם של 30 איש, אלפי בתים נהרסו, זו הייתה אחת מהשריפות הגרועות ביותר באוסטרליה.

מחקר קודם שפורסם בינואר, העלה כי כמיליארד בעלי חיים נספו במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס, אולם הסקר שפורסם אתמול (ג') היה הראשון להעריך את אזורי השריפה בכל היבשת, כך אמרה המדענית לילי ואן אדן מאוניברסיטת סידני.

תוצאות המחקר הן ראשוניות, עם דו"ח מלא שייצא בחודש הבא, אולם מדענים אמרו כי ההערכה של שלושה מיליארד בעלי חיים שנפגעו לא תשתנה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x