xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אוהיו: חמישה בני משפחה כולל שלושה ילדים וחיית המחמד נמצאו ללא רוח חיים

חמישה בני משפחה נמצאו ללא רוח חיים בביתם באוהיו, מחקירה ראשונית עולה כי הילדים נרצחו על ידי אחד ההורים, ואז ההורים התאבדו, החקירה נמשכת
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תחנת משטרת אליריה (צילום משטרת אליריה)
תחנת משטרת אליריה (צילום משטרת אליריה)

משטרת אליריה הגיעה לבית ברחוב ווילו פארק באליריה – אוהיו בשעה שמונה בבוקר ביום רביעי האחרון לאחר קריאה מהשכנים על רעש ששמעו מבית המשפחה.

המשטרה מסרה כי היא מצאה את בני המשפחה, שלושה ילדים, שני מבוגרים וכלב השייך למשפחה, ללא רוח חיים בבוקר יום רביעי. משטרת אליריה חוקרת כעת את מותם. שמות המתים לא פורסמו עדיין עד להודעת כל בני המשפחה.

מקורות המעורבים בחקירה אמרו לערוץ-WKBN כי נראה כי מקרי המוות היו התאבדות ורצח. שכנים דיווחו ששמעו רעשים מכיוון הבית בשני סבבים, הם מאמינים כי אלו היו יריות אקדח.

"בערך בשעה 17.20 שמעתי איך זה נשמע כמו זיקוקים או חזיזים, הם נשמעו ככה כמו פופ פופ פופ פופ". כך אמרה השכנה אנטה האברד לחדשות קליבלנד 5, "אך לא ידעתי מאיפה זה הגיע". סיפרה.

"כמו שאני אומרת לכולם, אני השכן החטטני הזה שעוקב אחרי כל דבר, אבל לא ראיתי את זה, אם הייתי יודעת, הייתי מתקשרת כבר אתמול". אמרה האברד שגרה במקום 28 שנים. היא סיפרה כי חברו לעבודה של האיש שהוא בעל הבית של הדירה, הגיע לבית ושאל את האברד אם ראתה פעילות כלשהי מחוץ לבית הבוקר. האברד אמרה שלא, והוא התקשר למשטרה. "הוא אמר, אני רואה חמישה תרמילים מחוץ לדלת הכניסה. אני מתקשר לשוטרים".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x