xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אוגנדה: ילד בן שבע שכונה "קפטן" טס שלוש פעמים עם מטוס ססנה כטייס משנה

ילד בן 7 מאוגנדה מעריץ של אייל ההון והיזם אילון מאסק, הפך לסנסציה בארצו בזכות כישוריו האוויריים ויכולתו להטיס מטוס ולטפל בבעיות תעופה במטוסים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום: Pixabay

ילד אוגנדי בן 7, שכונה 'קפטן', כבר טס שלוש פעמים עם ססנה ושמודל לחיקוי שלו הוא אילון מאסק, הפך לסנסציה בארצו בזכות כישוריו האוויריים. גרהם שמע, בן 7, זכה לכינוי 'קפטן' בזכות הידע המרשים שלו במטוסים וכישורי הטסה.

הילד הצעיר כבר טס כחניך שלוש פעמים על ססנה 172. חובב מתמטיקה ומדע, הוא אמר כי חלומו הוא להיות טייס ואסטרונאוט, ומתישהו לטוס למאדים.

"מודל לחיקוי שלי הוא אילון מאסק" אמר הילד. לדבריו, "אני אוהב את אילון מאסק כי אני רוצה ללמוד איתו על חלל, ללכת איתו לחלל וגם לקבל לחיצת יד". הוא התראיין לטלוויזיה המקומית ואף הוזמן לפגישות על ידי שגריר גרמניה ושר התחבורה במדינה.

כאשר מדריך בשדה התעופה הבינלאומי באנטבה – אוגנדה, ביקש ממנו להסביר כיצד המנועים עובדים במטוס שחנה על המסלול, ענה גרהם ללא דופי על כל השאלות ושלט בחומר בצורה מעוררת השתאות.

גרהם התחיל שיעורי טיסה ואמר: "הרגשתי כמו ציפור שעפה למעלה" על הטיסה הראשונה שלו. מאז הוא טס שלוש פעמים כטייס משנה ומתמקד בתורת התעופה והחלל.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
08/05/2023 09:57

Your article made me suddenly realize that I am writing a thesis on gate.io. After reading your article, I have a different way of thinking, thank you. However, I still have some doubts, can you help me? Thanks.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x