xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אובמה על טראמפ: "רואה בנשיאות כתוכנית ריאליטי"

ועידת המפלגה הדמוקרטית נמשכת; קמלה האריס קיבלה באופן רשמי את תפקיד המועמדת לסגנית נשיא ארה"ב מטעם המפלגה הדמוקרטית: "טראמפ הופך טרגדיות לנשק פוליטי".
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ברק אובמה
ברק אובמה

נשיא ארצות הברית לשעבר, ברק אובמה נאם ביומה השלישי של ועידת המפלגה הדמוקרטית האמריקנית. הנשיא לשעבר תקף את הנשיא הנוכחי: "ציפיתי שטראמפ יבין את גודל האחריות כשיכנס לבית הלבן", אמר.

"אבל בכמעט ארבע שנים הוא לא הראה נכונות לעזור לאף אחד חוץ מלעצמו ולחבריו. אין לו עניין להתייחס לנשיאות כיותר מתוכנית ריאליטי נוספת בה הוא יכול לקבל את תשומת הלב שהוא משתוקק לה. הדמוקרטיה שלנו נמצאת בסכנה".

הילרי קלינטון, מזכירת המדינה לשעבר והמועמדת הקודמת לנשיאות ארה"ב מטעם הדמוקרטים, טענה בנאומה כי אם טראמפ יבחר מחדש, הדברים יהיו גרועים יותר: "זוכרים שב-2016 טראמפ שאל מה אנחנו יכולים להפסיד? עכשיו אנחנו יודעים". קלינטון התייחסה לאחוזי ההצבעה ואמרה: "ג׳ו וקמילה יכולים לקבל 3 מיליון יותר קולות ועדיין להפסיד. תלמדו מאחת שיודעת, צריך לעבור את טראמפ במספרים משמעותיים".

כאמור היום הוא יומה השלישי לוועדה המפלגה הדמוקרטית, וקמלה האריס מונתה באופן רשמי למועמדת סגנית הנשיא של ארצות הברית. היא האישה האפרו-אמריקנית הראשונה בהיסטוריה שמגיעה למעמד הזה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x