xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אהוד ברק קיבל עשרה מיליון שקלים על שני מחקרים

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק קיבל 10,000,000 ש''ח על שני מחקרים בנושא המזרח התיכון ומנהיגות, שאחד מהם לא הושלם, הנהלת הקרן פרסמה את תגובתה לקהל פרסומים שונים לגבי מהות הכסף שהקרן שילמה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
(צילום Pixabay)
(צילום Pixabay)

עמית סגל פרשן חברת החדשות של ערוץ 12 אמר כי זה רק מחדד את השאלות, למה במשך שנתיים מאז שאהוד ברק חזר לפוליטיקה, הוא נמנע מלדווח על הכסף.

הנהלת הקרן פרסמה, כי "בעקבות פרסומים שגויים ו/או מגמתיים בכלי התקשורת בישראל מבקשת הנהלת קרן וקסנר למסור מידע מהימן ומוסמך ולהעמיד העובדות על דיוקן."

"בעניין מעורבותו של ג‘פרי אפשטיין: בוצעה בדיקה חיצונית ובלתי תלויה בנושא: בממצאי הבדיקה שנערכה על ידי משרד עורכי הדין האמריקאי Brown Hill Kegler + Ritter LPA נקבע באופן ברור וחד משמעי שמעורבותו היחידה בקרן היתה כממלא פונקציה אדמיניסטרטיבית בין השנים 1992 – 2007, עד אשר פוטר על ידי משפחת וקסנר כשעלו לגביו חשדות ראשונים על פדופיליה."

"תפקידו של אפשטיין היה מוגבל לטיפול במסמכים ובניירת הקשורה בהעברת תמיכתה הכספית של משפחת וקסנר אל הקרן. אפשטיין לא ייסד את הקרן ומעולם לא היה מעורב בקביעת מדיניותה. לאפשטיין לא היה כל תפקיד בהובלת הקרן ופעילותה. לא היתה לו מעורבות כלשהי באיתורם, בדיקתם או בחירתם של המשתתפים בתוכניות הקרן באוניברסיטת הרווארד או בכל מקום אחר."

"עוד יודגש, כי בניגוד לפרסומים שגויים או מגמתיים המובאים מפי גורמים בעלי עניין לפגוע בתכנית, ג'פרי אפשטיין לא תרם לקרן אפילו דולר אחד מעולם, כפי שנכתב בדו"ח הבלתי תלוי שפורסם במלואו בפברואר 2020, חברי הנהלת הקרן לא זוכרים שאפשטיין נצפה אי פעם במשרדי הקרן או באירוע כלשהו של התכנית או הקרן, כאמור, לבד מתפקידו המנהלי, לא היתה לאפשטיין כל מעורבות או השפעה על הקרן ופועלה. בעניין העסקתו של מר אהוד ברק ע״י הנהלת הקרן בארה"ב לפני 15 שנה קרן וקסנר היא ארגון ללא מטרות רווח הפועל במדינת אוהיו ארה"ב, העוסק בפיתוח
מנהיגות מתנדבת ומקצועית בצפון אמריקה ומנהיגות מקצועית בשירות הציבורי בישראל וזאת מתוך רצון והחלטה של מייסדי הקרן לחזק את המנהיגות בקהילות היהודיות ובמדינת ישראל ממניעים ציוניים."

"במהלך עשרות שנות פעילותה, העסיקה הקרן אישים ומנהיגים ישראליים בתפקידים שונים.
בתקופה בה ראש הממשלה והרמטכ"ל לשעבר אהוד ברק היה אזרח פרטי שפרש מהשירות הציבורי, ראתה הקרן הזדמנות ייחודית להעסיקו בעבודת מחקר שתניב בסופו של תהליך 2 כתבי יד: הראשון בתחום הלקחים שנצטברו מהסכסוך במזרח התיכון והשני בתחום המנהיגות, לשימושה במסגרת לימודי המנהיגות של הקרן."

"מר ברק ביצע והשלים מחקר בין 267 עמודים בנושא הסכסןך הישראלי – פלסטיני אשר נמסר לקרן כמתבקש. באשר לחלקה השני של העבודה העוסק בנושא המנהיגות, נעשה מחקר והקרן קיבלה לידה תקציר, אך לא קיבלה לידיה כתב יד שלם. הנהלת הקרן בארה"ב באותה העת )לפני קרוב ל-15 שנה(, לאחר שקיימה בירור, שקלה והחליטה כי יש די בעבודה שנעשתה ובחומרים שקיבלה בפועל על מנת לסיים את הפרויקט ולהצדיק את התשלום.
התשלומים למר ברק דווחו פומבית על ידי הקרן בדוחות מסוג "990" של רשות המסים של ארה"ב לשנים 2004 ו-2006."

"אנו מבקשים בזאת לשים קץ לרמיזות מכוערות, לספקולציות ולשמועות שנועדו לפגוע בשמה הטוב של הקרן ללא הצדקה"

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
4 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
4
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x